Gestopt met de pil en nu voor het echie

Hoi dames,

wachten duurd lang he?! Er zijn pas 2 weekjes voorbij, maar het lijkt wel een maand!

Ik had bij de eerste ook vaak de gedachte van kan ik het allemaal wel? Maar je groeit er helemaal in mee. Die moedergevoelens komen tijdens de zwangerschap al en als die kleine er eenmaal is, dan weet je precies wat je moet doen (met een beetje hulp van de kraamhulp ). Het gaat allemaal vanzelf. Maar toch vraag ik mezelf nu toch ook weer af, hoe we sommige dingen moeten doen met een tweede erbij. Maar het zal allemaal wel weer vanzelf gaan, hoop ik!

Liefs Renate

Ik was afgelopen week een paar dagen bij mijn ouders en ik vond het heel erg moeilijk om niet te zeggen waar mijn hoofd vol mee zit. Hoe moet ik dat straks vol houden als ik zwanger ben en we het nog geheim willen houden?
Ik vind het ook wel heel leuk dat het ons geheimpje is, maar iets geheim houden voor mijn ouders is heel moeilijk.
Hoe gaat dat bij jullie?

Het is wel een prettig idee dat die moedergevoelens straks allemaal wel gaan komen als het nodig is. Daar twijfelde ik eigenlijk ook niet aan. En we hebben als het eenmaal gelukt is ook nog 9 maanden om er naartoe te groeien.

Wat heel raar is, is dat ik de afgelopen week heel goed merkte aan mijn lichaam dat ik halverwege mijn cyclus was. Normaal voel ik dat nooit zo goed. Bijna alsof mijn lichaam ook even laat weten dat het er klaar voor is. Maar ja, je weet maar nooit, misschien duurt het wel heel lang voor het gaat lukken.

Liefs

Hallo ik ben 23 (ook nieuw hier )en we gaan voor ons eerste kindje
Ik ben 11-10-2008 gestopt met de pil en mijn menstruatie is net voorbij dus we kunnen aan de slag
ik vind het allemaal heel erg spannend maar heb er heel veel zin in!!
Ik zit er de hele dag aan te denken en moet oppassen dat ik het niet tegen iedereen vertel.
Je weet natuurlijk nooit hoe lang het nog kan duren
Verder weet iemand wanneer ik nou een test kan doen of ik zwanger ben en wanneer je het vruchtbaarst bent
Ik wens ook iedereen heel veel succes en hoop dat het ons allemaal snel zal lukken.

Hoi hoi waren we weer. Nou ik heb nu ook voor het eerst gemerkt dat van het weekend mijn ovulatie was. Nooit zo gevoeld. Druk geklust!!. Dus nu nog anderhalve week afwachten.
Spannend, leuk hoor met z'n allen in hetzelfde schuitje.
Bij ons weet ook bijna niemand. Alleen 1 vriendin dan, was ik de vorige keer ook gelijk zwanger mee. en die gaan vanaf januari ook weer beginnen, zou wel weer leuk als we tegelijk zwanger zijn.

Nou we houden contact

Hoi meiden,

Het wachten duurt inderdaad erg lang. Wij zijn ook pas 1,5 week verder en het lijkt wel een eeuwigheid. Ik kan heel goed merken dat ik gestopt ben met de pil, mijn emoties vliegen echt all over the place. Jantje huilt, Jan lacht, al vanaf het weekend.

We zijn ook druk aan het "klussen" ha ha leuke hoor. Ik heb het gevoel van, kan ik het allemaal wel, nog niet echt van me af kunnen zetten, zeker door al die verschillende emoties gaat het alle kanten op. Ik hoop dat dit in de loop van de tijd wel een beetje stabiliseert. Mijn collega's hebben nu ook zo iets van wat is er toch met jou. Zo kennen we je helemaal niet, maar ja ik kan en ga zeker niks zeggen. Wat een dillema's allemaal.

Groetjes
AnneGeddes

We hebben weer een stap gezet. Van de week ben ik begonnen met het slikken van foliumzuur.
Nu nog 1 keer ongesteld worden en dan gaan we ervoor.

Ik hoop dat ik het niet zo graag wil, dat het straks niet gaat lukken. Dat ik het te graag wil dus. Maar aan de andere kant, als je het niet graag zou willen, was het ook niet goed denk ik.

Voor mijn gevoel vliegt de tijd, omdat je er steeds mee bezig bent in je hoofd en steeds weer nieuwe stapjes zet. Maar er is inderdaad nog helemaal niet veel tijd voorbij. Ben benieuwd hoe dat straks gaat als ik zwanger ben. Ik kan niet wachten .

Liefs

Hoi hoi hier ook weer begonnen met het foliumzuur, alleen nog op een tactisch plekkie liggen, want mijn schoonmoeder pas 1 dag in de week op en die hoeft het nog niet te weten. Maar ook weer niet te goed verstoppen, anders vergeet je het weer.

Maar goed ik nog een weekje wachten en dan weten we weer wat.

Prettig weekend

Haha, leuk om te lezen over dat foliumzuur.  Ik had ook dat ik het op een plekje moest leggen waar mijn moeder het niet per ongeluk zou kunnen vinden. Heb het uiteindelijk bij het tafelkleed gelegd, zodat ik het niet kan vergeten! Wat we allemaal wel niet moeten doen om het geheim te houden!!

Liefs Renate

Terug
Bovenaan