Gestopt met de Pil in Juli?!

Nee hier nog geen kwaaltjes maar ook nog steeds geen ongi. Maar goed, zou het vandaag of morgen moeten worden dus er is nog een grote kans dat ik het alsnog word.....maar bij mijn eerste had ik ook echt geen kwaaltjes hoor, 9 maanden ook niet gehad dus het zegt niks!!!!

Ik wacht ook vol spanning nog...... nog niks te merken niet op ongesteld worden, of evt zwangerschapskwaaltjes. Alleen af en toe wat misselijk, maar dat kan ook van mn antibioticakuur voor mn keel ontsteking. Afwachten dus hou jullie op de hoogte!

Groetjes...

Hier ook nog steeds niets....
Vandaag precies een week overtijd.
Ik wacht nog tot dinsdag voor ik een tweede test doe.
Spannend hoor! Maar begin dat wachten wel een beetje zat te worden!
ik heb wel last van gevoelige borsten, maar dat zegt ook niet altijd wat.

groetjes

Hoi damen!

@ Sola weet je al wat meer????
@ MMdj Hoe gaat het nu bij jou????

Hier is alles ook nog rustig, nog helemaal geen voortekenen van een komende ongesteldheid! Wel nog steeds af en toe wat misselijk. Wat denken jullie, nog even wachten of een testje ertegen aan gooien?

Liefs Saartje.

Ik kon het niet meer houden, net naar kruitvat geweest 2 testen gekocht! En wat denk je....allebei zo POSITIEF als wat!!!!!! whoeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeoeeeeeee ben echt heel blij. Morgenvroeg maar snel contact met de huisarst opnemen.

Liefs Saartje!

@ Saartje86: Hartelijk gefeliciteerd!
Ik ben gisteren ongi geworden....
Eigenlijk ben ik daar best blij mee.
5 weken na de mk dus weer ongi.
Nu kunnen we met een gerust hart op naar ronde 3.
Jammer dat ik niet weer meteen zwanger ben, maar nu weet ik wel dat mijn lichaam het allemaal weer goed regelt. Dus over 1.5 week weer druk aan de klus. hihihhi

ha saartje,
dat heb je goed gedaan meid.gefeliciteerd.
gr marjan

Terug
Bovenaan