Gestopt met de pil in juni

Ook ik ben in juni gestopt met de pil, de 21e.
Dit ook om voor een eerste  kindje te gaan.
Volgens mij ontzettend last van het ontpillen. Heb veel kwaaltjes die op zwangerschap lijken. Heb alleen nog ontrekkingsbloed gehad van de pil (24e). Dus lijkt me sterk allemaal.  Uitgaande van een keurige cyclus zal ik a.s. maandag 23 juli ongesteld moeten worden. Haha we zullen het zien, maar is toch wel een spannende periode hoor.

@gebruiker wat leuk haha. Spannend inderdaad. Ik heb zelf niet echt kwaaltjes, alleen buikpijn steeds wat en had paar dagen pijnlijke tepels maar dat is weer voorbij. Heb wel veel meer afscheiding sinds ik ben gestopt met de pil. Maar helaas nog geen eerste echte menstruatie. 
Hoop voor jou dat het volgende week gewoon komt scheelt heel wat zorgen haha. Maar bij de meeste mensen komt de eerste menstruatie wel later heb ik gelezen. Hoop dat het niet heel veel later komt. 

Hi! Leuk dit, praat graag met jullie mee! Ik heb een dochter van 6,5 en een zoon van 1,5 en ben nu sinds 30 juni gestopt met de pil, meteen een onttrekkingsbloeding gehad en nu is het afwachten.. het liefst natuurlijk snel een zwangerschap maar in ieder geval een echte menstruatie, toch fijn om te weten dat alles het doet ;) groetjes!

Over 4 dagen moet ik ongesteld worden als me cyclus klopt.   Zo spannend weer.
Ik gebruik de kalender app, die houd me ongesteldheid bij en me dagen dat ik meeste kans op zwangerschap heb. Ik vind hem erg fijn.
Ik kan niet wachten en duurt me nu al te lang. Wat heb je hier een geduld voor nodig he. 
Leuk dat we allemaal in het zelfde schuitje zitten. En we hier ons verhaal kwijt kunnen.
Hoe vaak hebben jullie nu seks? Wij proberen om de dag omdat dat de meeste kans geeft, zeggen ze. Nu paar dagen niet omdat gewoon soms niet uit komt en het wel leuk moet blijven en geen moetje.

Hi Kimmie! Hoe weet jij wanneer je NOD zou moeten zijn? Ik heb 4 juli mijn ontrekkingsbloeding gehad en sindsdien niks.. wel aan mijn baarmoeder de vruchtbare periode kunnen voelen en zo rond 22 juli mijn eisprong. Tot nu geen menstruatie maar ook geen positieve test, snap er niks van.. wij hebben meestal om de dag sex, maar soms ook een aantal dagen achter elkaar. Word wel gek van onzekerheid, heb ook wel het idee dat ik last heb van kwaaltjes maar zou ook van het stoppen met de pil kunnen zijn..? Spannend voor iedereen, ik duim voor jullie!

Hoi hoi! 
Ik heb een dochter van bijna 1,5 jaar en sinds 23 juni gestopt met de pil. We willen graag een tweede kindje:) nu is het lange wachten op mijn eerste ‘echte’ menstruatie begonnen. Duurt lang:( 
Ik gebruik ook teunisbloemolie maar tot nu toe helaas nog geen resultaat. Ook nog geen positieve ovulatie test gehad

Ik ben nu sinds gisteren ongesteld, moet zeggen de zwaarste menstruatie die ik ooit heb gehad, de krampen leken vanmorgen wel weeen haha. Hopelijk de laatste ongesteldheid voorlopig en binnenkort een positieve test, wie weet! 

Ik wist zeker dat ik zwanger was.                      Ik voelde me gewoon weer zwanger.          Maar alle testen waren negatief, 3 dagen achter elkaar getest ook een vroege test.
Pff en ja hoor 2 dagen later ongesteld. Wat kan je lichaam je voor de gek houden.
Ik was zo teleurgesteld. 
Maar nu paar dagen later... volgende ronde beter.
Me cyclus is niet helemaal gelijk meer nu.
Mamavandemooistetwee: ik weet dat door dat ik het bij houd met een app en de mini pil slikte, dus werd gewoon ongesteld. 

Terug
Bovenaan