Gestopt met de pil

Nou dit had mijn verhaal kunnen zijn!
Ik ben 3 dagen geleden gestopt met de pil..ook midden in de strip. Mijn laatste menstruatie was ook 13 april!
Nu kreeg ik gisteravond enorme menstruatiepijn en sindsdien verlies ik bloed. Ik denk dat mijn lichaam denkt dat ik in mijn stopweek zit?

 
Hey gebruiker70048,

Ja, ik denk inderdaad ook dat je lichaam denkt dat je in je stopweek zit.

Heb als het goed is mijn vruchtbare dagen nu gehad en mijn eisprong ook, aan mijn lichaam te merken. Natuurlijk ook genoeg geklust. Het is nu dus afwachten of mijn eicel wordt bevrucht. Heel spannend allemaal, volgende week ga ik testen!

Trouwens, voor iedereen die bezig is om zwanger te worden. Brabbels, is ook een heel leuk forum waar veel vrouwen met een kinderwens op zitten. Daar ben ik nu regelmatig actief.

Veel liefs! X
 
Ik denk inderdaad dat het je ontrekking bloeding is, en dat je lichaam in de stop week zit.. Nu maar wachten op de eerst komende menstruatie;)ik ben zelf na de pil maar 1 x ongesteld geweest en inmiddels alweer 10 weken zwanger. dat ik weer ongesteld werd was 30 dagen na de stopweek maar ook dat is voor iedereen verschillend. Spannend allemaal he, succes!;-)
 
iemand die mij kan helpen ?

ik ben een lange tijd gestopt geweest met de pil en sinds 2weken heb ik veel last van hoofdpijn emotioneel zijn kapot moe zijn en droog piekende ogen  en een rommelende buik ..

 
zelf ben ik al 8 maand gestopt met de pil en nu net 2 maanden pas regelmatig ongesteld. ik was ook heel hoopvol in het begin, en elke keer dacht ik ooh ik ben zwanger en was eigenlijk nooit zo. nu ben ik goed ontpilt en nu gaan we er dan ook voor. na al die hoop dacht ik van ik wacht eerst tot ik goed regelmatig ongesteld ben. maar het kan soms ook gelijk van begin af aan regelmatig zijn.
 
Terug
Bovenaan