Gestopt met de prikpil

Hallo allemaal.

In maart ben ik gestopt met de prikpil. We willen graag een kindje.

Er zijn zoveel sites die verschillende dingen aangeven over het vruchtbaar worden en wanneer je gemiddeld weer ongesteld wordt.

Het is nu november en ben nog niet ongesteld. We zijn dus nu al 8 maanden verder.

Ik heb nu een paar duidelijke vragen waar ik ook een duidelijk antwoord op zoek omdat ik dat nergens kan vinden, (of 4 verschillende antwoorden)

- Wanneer word ik weer ongesteld?

- Wanneer ben ik vruchtbaar?

- Wanneer is dus de kans dat vriendlief en ik een kindje verwachten?

En werkelijk waar, ik ga nooit meer aan die prikpil.

Alvast bedankt.

Carla

Hoi Carla,

Waarom ga je niet even langs de huisarts. Die kan je vast verder helpen. Dit wachten schiet zo ook niet op. Heb je lang de prikpil gebruikt, want je hoort daar inderdaad wel over dat het anderhalf tot 2 jaar kan duren voor je cyclus weer op gang komt.

groetjes, keesje

Ik wil voor januari niet naar de dokter. Ik ben er wat dat betreft mee op de hoogte dat het 10 maanden *kan*   duren. Ik hoop alleen dat ik eerder mag :)

Ik had er nooit aan moeten beginnen. Vorig jaar augustus heb ik de eerste gehaald. heb er dus maar 3 gehaald. We wilden toen nog geen kinderen. Nu toch echt wel :)

Hoi,

waarom wil je niet naar de dokter? Er is toch geen regel dat je een x aantal maanden rustig moet afwachten. Dit vreet ook aan je, beter een keer gaan, dat scheelt je al veel stress en zenuwen. Ik geloof nooit dat je weggestuurd wordt met de boodschap; wacht nog maar af.

groetjes, keesje

quote: Vlindur schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-11-2007 12:52:13'));

Hallo allemaal.

In maart ben ik gestopt met de prikpil. We willen graag een kindje.

Er zijn zoveel sites die verschillende dingen aangeven over het vruchtbaar worden en wanneer je gemiddeld weer ongesteld wordt.

Het is nu november en ben nog niet ongesteld. We zijn dus nu al 8 maanden verder.

Ik heb nu een paar duidelijke vragen waar ik ook een duidelijk antwoord op zoek omdat ik dat nergens kan vinden, (of 4 verschillende antwoorden)

- Wanneer word ik weer ongesteld?

- Wanneer ben ik vruchtbaar?

- Wanneer is dus de kans dat vriendlief en ik een kindje verwachten?

En werkelijk waar, ik ga nooit meer aan die prikpil.

Alvast bedankt.

Carla

Hoi Carla,

Ik heb vorig jaar mei 2006  de laatste prikpil gehad, en ben in Januari 2007 weer ongesteld geworden.Mijn menstruatie komt precies om de 28 dagen.

Tot heden ben ik nog steeds niet zwanger, helaas.
Wij zijn doorverwezen naar het ziekenhuis, dus das afwachten wat eruit komt.

En wat de prikpil betreft, er zijn heel veel verhalen over goede maar ook minder goede.

Ik kan je alleen adviseren om naar je gevoel en lichaam te luisteren.Dus niet teveel naar verhalen kijken van andere vrouwen die de prikpil heeft gehad, want ieder verhaal is weer anders.

Veel groetjes en dat je snel zwanger mag zijn.

Patrice

Hoelang heb je de PP gebruikt?
Ik vind het namelijk voor die 3 prikken dat het nogal lang duurt..

Klote man, dat het nog niet lukt! Hopen dat het ziekenhuis je meer kan vertellen. Je bent wel braaf op tijd weer ongesteld geworden dan.

En weet je (of iemand anders hier) of er een speciaal up-to-date forum over prikpillen is?
Misschien dat ik daar nog meer informatie uit kan halen.

hallo, ik wil jou ook even mijn ervaring vertellen,
ik ben in januari 2005 gestopt met de prikpil en in november ben ik ongesteld geworden,
en nu november 2007 ben ik nog steeds niet zwanger!!dus ben nu al bijna 3 jaar verder,
maar ik wil jou echt niet bang maken of zo, want ik heb nog een ander verhaaltje,
mijn vriendin is gestopt met de prikpil en ook ongeveer 9 maanden later ong geworden maar was wel de derde maand erna zwanger !!
dus ik wil hiermee zeggen dat het allerlei kanten op kan,
en ik gun jou natuurlijk het aller beste en ik hoop dat je heel snel ong bent en daarna heel snel zwanger!!
dikke kus van wendy

Terug
Bovenaan