Gestopt met de prikpil

hallo, hier nog 1 die stomme klote prikpil heeft gehad!!!
Mijn laatste prik heb ik gehad in Feb 2006.( ben dacht ik in Juli 2005 begonnen)
En mijn 1 ste ongesteld heid had ik op 29-11-2006 daarna pas weer in Jan dit jaar, en en het komt nou pas weer redelijk op orde.. gemiddeld 30 tot 35 dagen tussen.

Mijn vriend en ik willen ook graag een kindje (iedereen om ons heen wordt zwanger, mij zus   is 11-11-07 bevallen van haar 2de een meisje.)
Maar miss in Jan volgend jaar gaan wij een vruchtbaarheids test doen,

maar ff kijken opzich want we hebben ook net gehoord dat mijn vader bostkanker heeft, en die moet volgende week geopereerd worden, heb dus mijn hoofd nu wel ergens anders bij..

dikke kus mij

Jeetje wat een verhalen allemaal..

Opzich weet niemand dat ik/we zwanger wil(llen) worden. Op mijn familie en mn beste vriendin na. Dus ik heb geen "moet" drang. Maar als ik het van te voren had geweten had ik het dus nooit gedaan.. Die zelfde vriendin is ook bezig met zwanger worden, maar die was aan de pil en heeft ook al een kindje van nu net 2 jaar.

Maar zoals ik dus ook hier hoor, lees ik eigenlijk alleen rampverhalen.. Ik hoop zo dat ik daar niet tussen hoor.. Maar dat hoopt iedereen natuurlijk..

Maar uiteraard is het natuurlijk ook zo dat van de mensen die het wel lukt, hier niet op zulke forums gaan praten. Die zitten allemaal op happyforums!

Daar wil ik ook heen!
Ik ben helemaal !fok fan en daar hebben ze ook een hele ouder-forum deel/stuk. Zo leuk om al die gelukkige verhalen te lezen. En ook zo klote om   de verhalen te lezen van de mensen waar bij het niet lukt..

*zucht*..

Sterkte mensen..

quote: scibby en zoey reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-11-2007 19:07:51'));

maar ff kijken opzich want we hebben ook net gehoord dat mijn vader bostkanker heeft, en die moet volgende week geopereerd worden, heb dus mijn hoofd nu wel ergens anders bij..

dikke kus mij

Heel veel sterkte gewenst!
Dat is niet niks dit!

quote: Vlindur reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-11-2007 23:36:03'));

quote: scibby en zoey reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-11-2007 19:07:51'));

dikke kus mij

Heel veel sterkte gewenst!
Dat is niet niks dit!

dank je wel... hijzelf is positief gelukkig maar goed t is nu afw8ten wat de operatie  uitwijst volgende week.

Hoi ik ben in april gestopt met de pp nu voel ik me al een paar weken beroerd in mei nog onveilig gedaan verloor vorige week Een klein beetje oud bloed zou ik tegen mijn menstruatie aan zitten of zou het kunnen dat ik zwanger ben 

Hallo iedereen.
Ik heb de prikpil 10 jaar gehad vanaf februari is mijn prikpil uitgewerkt.ben gestopt omdat wij een kindje willen  ben nu 1x een beetje ongie  geweest 1x 2 weken lang erg een week niet en nu weer wel . En nog niet zwanger . Iemand tips wat ik kan doen met ongie regelmatig te krijgen . 

Hallo iedereen. Ik heb de prikpil 10 jaar gehad vanaf februari is mijn prikpil uitgewerkt.ben gestopt omdat wij een kindje willen  ben nu 1x een beetje ongie  geweest 1x 2 weken lang erg een week niet en nu weer wel . En nog niet zwanger . Iemand tips wat ik kan doen met ongie regelmatig te krijgen . 

Je kunt er volgens mij weinig aan doen. Ik heb een paar x de prikpil gehad en de laatste x was nov 18. In febr heb ik een spiraal laten zetten. Deze is in sept verwijderd ivm kinderwens. In het begin leek alles prima, maar na een maand of 2 lag alles op z'n gat, was om de 2 weken ongesteld en de maand januari bijna de hele maand. Uiteindelijk door de huisarts doorgestuurd en toen hij er achter kwam dat ik de prikpil had gehad wist hij al voldoende. 
De werking van de prikpil garanderen ze op 12 weken, maar werkt vaak langer. Omdat het als een depot werkt stapelen die hormonen iedere 3 maanden weer op. Tegen mij zei hij dat het wel een jaar kon duren vanaf t moment dat hij uitgewerkt zou zijn. Net nadat ik bij hem ben geweest kwam mijn normale cyclus weer op gang en ben ik nu zwanger. 
Iedereen is anders natuurlijk, maar wil er vooral mee zeggen dat je er rekening mee moet houden dat het even kan duren voor je cyclus weer normaal op gang is gekomen.
Succes!

Terug
Bovenaan