<p>Hallo meiden,</p><p> </p><p>ik heb dit nog nooit eerder gedaan.</p><p>dus geen idee hoe het allemaal werk , ik wil van me afschrijven en jullie mening weten ..</p><p> </p><p>namelijk hier over ,</p><p>Wij waren zwanger van ons eerste kindje. </p><p>Het ging allemaal erg snel en ik heb dus ook echt op een roze wolk geleefd tot onze eerste echo .. daar kregen we te horen dat het gestopt is met groeien bij 5.4 weken . Dit was voor ons niet goed omdat ze er vanuit gingen dat ik 7.6 weken zou moeten zijn. Maar hoe weten ze dit zeker? </p><p> </p><p>De volgende dag ben ik aan het bellen gegaan omdat het voor mij zo onwerkelijk was . Vooral omdat ik nergens last van heb gehad (geen buikpijn en geen bloeding) nartuurlijk kan dit gewoon . Ik besloot toch om alles nog een keer na te gaan en met de vragen die ik had te stellen .. hier kreeg ik geen duidelijkheid van en moet nu ineens een week later weer terug komen ! kan het zijn dat er een fout gemaakt is ? Dat ik gewoon vroeger ben als ze denken ? Heeft iemand dit wel eens mee gemaakt ? </p><p> </p><p>Liefs van mij</p>