gestopt met pil en niet zwanger en niet ongi. wie heeft raad

A

Anoniem

Guest
ik ben 4 oktober voor het laatst ongi geworden na het stoppen van de pil en ben nu nog niet ongi en niet zwanger. kan iemand me  zeggen hoe dat zou kunnen.

groetjes dominique

Hoi hoi,

Als ik goed begrijp ben je ook nog niet zo lang gestopt met de pil. Je lichaam kan aanhet ontpillen zijn en dan kan je cyclus een tijdje weg blijven. Zelf had ik het toen ook toen duurde het bij mij 5 mnd voordat ik mijn 1ste cyclus weer kreeg. Maar ieder lichaam is anders natuurlijk.

Veel succes ermee.

Gr Fruit Girl

Hoi,

Ja, geen zorgen hoor, dit is naar alle waarschijnlijkheid gewoon ontpillen. Mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil duurde 54 dagen (ook al had ik maar 2,5 jaar de pil geslikt).
Je kan het wel een beetje in de gaten houden, want als je cyclus zo extreem blijft zou het kunnen dat je PCOS hebt. Dit bleek bij mij het geval en daarom ben ik erg blij dat ik na een maand of 8 met de meest absurde cycli (alles tussen de 40 en 90 dagen) al aan de bel heb getrokken bij mijn huisarts.
Nu ben ik onder behandeling van een gyn. en heb ik afgelopen weekend voor het eerst dit jaar een eisprong gehad met behulp van Clomid

Maar goed, zeker als je pas net met de pil gestopt bent is dit waarschijnlijk gewoon alleen maar ontpillen hoor, en zal je zien dat je lichaam over een paar maanden zelf de draad weer oppakt.

Succes ermee!

Groetjes 10e

Hoi hoi

Ik heb 30 mei de laatste pil geslikt. Na de ontrekkingsbloeding ahd ik een cyclus van 63 dagen. Ik zit nu te wachten op de volgende menstruatie en dit is dag 102.
Ik ben 2 weken geleden naar de h.a. gegaan. Als ik februari nog steeds zo onregelmatig ongesteld ben krijg ik een verwijzijng voor de gynaecoloog. De h.a. zei dat ze normaal een halfjaar wachten hiermee.

Je kunt nu denk ik niet veel meer doen dan afwachten. En over een tijd misschien je eigen h.a. raadplegen#

Succes!

Hallo,

Ik ben Sterre. Ik ga in februari voor de echt, maar ben wel al gestopt met de pil. Had van de pil mijn laatste menstruatie op 18 september. Ben niet meer begonnen met een nieuwe strip. 18 oktober werd ik ongesteld. Kerurig netjes na 4 weken. Nu zou ik dus 15 november weer ongesteld moeten worden. Gisteren bij afvegen na plasje roze op wc papier en later een beetje bruine afscheiding. Ik dacht. oo mijn lichaam doet het echt goed na 10 jaar pil slikken. Echter vanochtend zat helemaal niks op mijn maandverband?? Raar hoor. Een innesteling kan het niet zijn, aangezien we veilig gedaan hebben??? Zou mijn lichaam het dan toch niet helemaal goed doen??

Wat zijn jullie ervaringen?

Liefs Sterre

Hallo Dames,
Ik ben Patricia en heb 10 jaar de pil geslikt, echt een hele tijd dus.
Ik ben 4 oktober met de pil gestopt en 8 oktober ongesteld geworden voor de laatste keer.
Ik denk dat het bij mij ook langer duurt voordat ik weer ongesteld ben. Ik heb namelijk na een week overtijd een zwangerschapstest gedaan, maar die was negatief.
Ik zit nu op dag 38 en heb wel klachten.
Al twee weken lang menstuatiekrampen en elke keer denken dat het zover is, hoofdpijn etc.
Ik hoop dat het snel doorzet, zodat we tenminste meer weten, want dat wachten ik echt niks.
Maar aan jullie verhalen te horen kan het misschien nog even duren.

Groetjes Patries.

He Dominique en de rest,

Ik ken het.. ik dacht ook dat ik weer iets aparts had en dat iedereen direct ongesteld werd, maar ik ben niet de enige!

Ben 6 augustus voor het laatst ongesteld geweest (net daarvoor gestopt met de pil) en nu is het ondertussen ruim 3 maand later en ik ben nog niet ongesteld geweest.. ben ook niet zwanger (volgens 4 testen) haha.

Heel raar, maar goed, hoop dat het snel een keer komt en kan weinig meer doen dan afwachten denk ik..

Groetjes!

ps: hebben jullie ook bepaalde klachten, waardoor je dacht dat je wel eens (direct) zwanger kon zijn? Ik had  en heb aardig wat klachten..  borsten waren  de eerste paar weken heel erg gevoelig, ben nog steeds heel moe, duizelig  af en toe,  misschien btje raar dit, maar mn urine ziet er ook donkerder uit.. rommelende buik.. van alles dus.  
Hebben jullie dit ook??  

Terug
Bovenaan