gestopt met pil en niet zwanger en niet ongi. wie heeft raad

Hoi Allemaal,

ik ben in september gestopt met de pil. 17 september was mijn laatste ongesteldheid.
Dat is nu 8,5 week geleden, en ben inmiddels ook al 2 zwangerschapstesten verder.
Volgens de HA is dit heeeel normaal.. dus we zijn niet appart of zo
Wel heb ik ook allemaal klachtjes, eerst zere borsten, rommelende buik, duizelig, en nu sinds een week of 4 telkens zo'n ongie gevoel, en opgezette buik, sinds enkele dagen ook last van de rug, en moe. Dit is echt super ierie, want denk telkens dat ik ongie moet worden.
Ben dus bij de HA geweest en die zei dat ik om de 2 weken dan maar moest testen, maar dat ik echt nergens van uit moet gaan.
Zojuis naar het toilet geweest en zag echt een miniscuul klein beetje bruinige afscheiding (sorry hoor meiden.. ) dus mischien dat het toch nog komt.. .hoop het wel want dan kan ik misschien mijn ei wel uitrekenen.

Groetjes,
E25

He E25,

ja lastig he! Ik heb ook steeds het gevoel: oh ok ik heb steken in mn onderbuik en heel erg last van mn rug, ik moet nu ongesteld worden! En dan gebeurt er gewoon weer nix.. moe wordt je er van! (ben al zo moe ;) )

maar mijn dokter zij ook dat ik maar af en toe moest testen, dus koop volgende week toch nog maar een keer een test. Gewoon, voor de zekerheid. Het liefst wil ik natuurlijk gewoon zo snel mogelijk ongesteld worden!

Maar toch fijn om te horen dat ik niet de enige ben met die klachten.. vooral mn rug heb ik erg veel last van de laatste week en van die rare steken in mn buik, en het "rommelt" de hele dag door.. maar goed, we wachten rustig af..

de rest allemaal succes met klussen en we duimen voor de plussen!! :D

Terug
Bovenaan