Gestopt met pil, kan niet wachten om zwanger te worden

Zo jammer! Ik dacht even goed nieuws te krijgen aangezien ik twee dagen geleden de start van mijn menstruatie had moeten hebben. Dit zou de derde dag over tijd zijn. Maar helaas is er net een einde gekomen aan mijn hoop. Maar ja, nieuwe maand, nieuwe kansen :)!

<p>Hey Sara, </p><p>Ja ik ken het gevoel. Mijn cyclus is normaal gesproken echt spot on. Altijd 30 dagen. Dus vandaar dat ik nu echt goede hoop begon te krijgen. </p><p>Ze zeggen dat je na een jaar proberen naar de huisarts kunt gaan. Maar ze zeggen ook dat het wel twee jaar kan duren voor de anticonceptie je lichaam echt uit is. Ik denk dat je jouw gevoel moet volgen. Als je naar een huisarts wilt gaan, zou ik dat gewoon doen. Succes! Ik hoop dat we beide straks leuk nieuws hebben en dat we kunnen lachen om hoe we iedere maand een soort van in de stress zaten :). </p>

<p>Dit bericht is alweer van even terug, maar ik sluit me toch graag aan bij ongeduldigen clubje! Hihi.. ik voel vanalles, want ik kan ook niet wachten! Ben 30 jaar, mijn vriend 33.. gaan volgende week door voor ronde 5.. deze maand dacht ik even dat het raak was Dior allerlei klachtjes, maar helaas toch de rode duivels! </p>

<p>Ik sluit mij ook graag aan! 24 mei mijn ontrekkingsbloeding gehad, daarna niet meer de pil geslikt maar helaas nog niet ongesteld geworden</p>

Ik denk dat het misschien wel eens zo ver kan zijn! Ik ben drie dagen over tijd en totaal geen tekenen van mijn menstruatie. Ik heb ten tijde dat er innesteling kan plaatsvinden, buikpijn gehad dat een dag heeft geduurd. En nu al een paar dagen misselijk / duizelig, hoofdpijn, opgezette buik, vaak moeten plassen en erg vermoeid. Het kan natuurlijk zijn dat ik het zo graag wil en dat mijn lichaam daarom zo reageert. Het voelt in ieder geval heel anders dan wanneer ik ongesteld zou zijn. Ik ga na mijn werk een zwangerschapstest halen en morgenochtend testen. Ik kan niet wachten! Ik hoop het zo!

Ik denk dat het bij mij misschien wel eens zo ver kan zijn! Ik ben drie dagen over tijd en totaal geen tekenen van mijn menstruatie. Ik heb ten tijde dat er innesteling kan plaatsvinden, buikpijn gehad dat een dag heeft geduurd. En nu al een paar dagen misselijk / duizelig, hoofdpijn, opgezette buik, vaak moeten plassen en erg vermoeid. Het kan natuurlijk zijn dat ik het zo graag wil en dat mijn lichaam daarom zo reageert. Het voelt in ieder geval heel anders dan wanneer ik ongesteld zou zijn. Ik ga na mijn werk een zwangerschapstest halen en morgenochtend testen. Ik kan niet wachten! Ik hoop het zo!

Helaas, lijkt toch weer vals alarm. Wat gemeen van mijn lichaam om dit soort 'spelletjes' te spelen! Symptomen en uitblijven van de menstruatie net lang genoeg dat je bijna zeker weet dat het wel zo moet zijn en dan ineens... Haha grapje. Ik vind het alleen totaal niet grappig. 

Hoi meiden,
Ook ik en mijn vriend willen voor ons eerste kindje gaan. Vanaf Januari dit jaar de pil laten staan, en vanaf Maart "sirieus" bezig met zwanger proberen te worden. Helaas is mijn cyclus niet constant (februari 26 dagen, Maart 27 Dagen, April 25 dagen, mei 28 dagen, Juni 29 dagen en helaas vanmorgen weer ongesteld geworden :(. Is dit normaal?
Ben er ontzettend mee bezig, en daarom had ik deze maand echt het gevoel wel zwanger te kunnen zijn. Wat kan je lichaam je in de war brengen zeg....
Hopelijk volgende maand meer geluk, en natuurlijk ook voor jullie !
liefs 

Terug
Bovenaan