gestopt met roken!!! wie nog meer???

<p>hallo dames</p><p>ik ben gestopt met roken.</p><p>wie nog meer?????</p><p>en bevorderd dit ook echt om zwanger te raken.</p><p>gr mij</p>
 
Ik rookte nog (flink) toen we zwanger probeerde te raken maar ben dezelfde dag nog gestopt toen ik een positieve test in handen had.
Succes verder met stoppen!
 
Goed bezig!! 
Ik ben 1 maand voor ik zwanger werdt van de eerste gestopt met roken (2015) sindsdien nooit meer aangeraakt!
ik rookte 1 pakje per dag en van de ene op de andere dag gestopt! Nog steeds iedere dag blij mee
 
Ik ben sinds 2 weken gestopt. 
Afgelopen maand was ik ook gestopt, maar werd ik 2dagen later ongesteld, eerder dan verwacht.  Dat was dus zwaar klote en was ik weer gaan roken. 
Na de menstruatie ben ik weer gestopt. Ik hoop zelf wel dat het helpt om zwanger te worden. We zullen het zien. Helaas rookt mijn vriend wel. 
 
Roken heeft zeker wel nadelige invloed op het rijpen van eitjes, waardoor je je vruchtbaarheid wel vergroot wanneer je niet rookt. Desalniettemin rookte ik zelf ook op en af, ook aangezien de teleurstelling van menstruatie weer wat stress en frustratie met zich mee bracht... ik wist het gelukkig altijd wel op maximaal 2 a 3 sigaretten per dag te houden en dan weer te stoppen na Mn ovulatie ? nu wel volledig gestopt want eindelijk zwanger! 
 
Hey Dames,
Ik zit in ronde 4 voor onze 1e en ben ook  gestopt. Goed hoor Karin!!
hoeveelste ronde waren de andere ladies zwanger? Merkt toch dat ik me af en toe zorgen maak. En rookt(e) jullie partner ook?
We gaan volhouden:) 
 
Terug
Bovenaan