gestressed

Mijn ouders wonen ook ongeveer 1,5u rijden van ons. Toch gaan we elke week naar hen vanaf toen ons zoontje 3 wewken was. Het is inderdaad altijd wel een vermoeiende dag, maar wew hebben het voordeel dat oma en opa een bedje hebben waar onze smurf zalig in kan slapen als het te veel wordt. Niet hetzelfde als thuis, maar een oplossing. Ik zou toch ook even doorzetten hoor, want anders kan je echt nergens meer naartoe! Wij gaan bovendien buiten naar mijn ouders ook regelmatig een dagje op uitstap: naar zee, een stad bezoeken, op restaurant,... en we hebben hem altijd meegenomen. Weinig problemen gehad tot nu toe. Ik moet wel toegeven dat ons zoontje een heel gemakkelijke baby is.
 
Ja maar Audry geeft dus aan dat haar dochtertje hier echt moeite mee heeft. Waarom er dan mee door gaan? Als je kind na een nacht goed slapen er weer overheen is, ok maar als het je kind langer kost om weer het eigen ritme te vinden dan gewoon even niet doen. Ja, dan moet je je even aanpassen aan de grenzen van je kind en kun je niet meer overal naartoe. Dat zijn de consequenties van het hebben van een kind. Als je kind wat ouder is gaat het vast wel weer beter, maar voor nu niks forceren als je daar geen zin in hebt. Opa en oma kunnen toch net zo makkelijk bij jou komen?
 
Terug
Bovenaan