gestrest

Hoi Esthertje,

Ik had hetzelfde probleem met mijn zoontje (toen 4 weken oud) Hij zat ook ongeveer aan de 900 ml op een dag terwijl hij amper 4 kilo woog. Hij huilde aan één stuk door en was erg onrustig. Ik heb de zorglijn van het cb gebeld en daar kreeg in een man (notabene) aan de lijn die mij als advies gaf dat ik mijn kleine aan het overvoeren was. Ik moest terug naar het aantal kilogrammen x 150 over een hele dag. Ook gaf hij als tip aan: babies hebben niet noodzakelijkerwijs honger, maar kunnen ook een hele grote zuigbehoefte hebben. Hij vertelde mij: een baby kun je niet foppen. Zolang hij de pink nog pakt van je.... dan is het zuigbehoefte, als hij echt honger heeft dan laat hij zich echt niet troosten met een pink. Het heeft een week geduurd, maar uiteindelijk had ik resultaat. Het blijft een kind dat redelijk druk is (met de armen en voeten) en hij moet vermaakt worden anders gaat hij huilen, maar het is een heel ander kind geworden.
Ik zeg niet dat dit het ei van Columbus is, maar misschien moet je eens overleggen met een arts of ie echt niet te veel krijgt. Een beetje meer is natuurlijk niet erg, maar 300 ml meer voor zo'n klein ukkie.......

hoi estertje ik heb hetzelfde probleem gehad mijn zoon wa s 9,4 pond bij de geboorte en mocht max 100 cc hebben daar had meneer ect niet genoeg aan het cb gaat altijd uit van een standaard baby ik heb er niet naar geluisterd en mijn eigen gevoel gevolgd en de flessen wat voller gedaan maar jij zegt ook dat hij niet veel poept en mijn vraag is heeft hij ook krampjes dan kan ik alleen maar advideseren friso comford ik heb het in andere toppics ook al gezegt en ik zweer erop mijn zoon dee het er perfect op en geen huilen en sliep spontaan de nachten door groetjes marijke

Terug
Bovenaan