Gestript !!!

Hier nog ff een berichtje van mij en ik kan jullie zeggen dat het allemaal nog nix is opgeschoten en ik nog steeds op een ruime 3 cm zit !!!

Vanochtend is de verloskundige langs geweest en die heeft ff gekeken of er nog veranderingen waren en er was verder nix veranderd en heeft ze mij gestript in de hoop dat het nu wel wil doorzetten !!!

Nu steeds lichte weeen hebben en afwachten of het doorzet !!! Ik hoop het zo want hier wodt je ook erg moe van .........

Hou jullie op de hoogte ...... suc6 dames die nog moeten bevallen !!!

Ik hoop voor je dat het strippen effect heeft !
Toen ik gestript werd bij nummer 3 begon het gelijk en ben ik vroeg in de ochtend bevallen.

Jij ook heel veel succes en zet hem op he !
probeer wel je rust te nemen al is dat onmogelijk met weeen.

Liefs Wendy

Ze zeggen dat het binnen 12 uur effect moet hebben, ik benook 2x gestript en begonnen de weeen na die 12 uur.
Maar het hielp dus wel.
Dus, heel veel succes!!!

Hoi,
nu ben ik een a.s juni mama, maar van mijn jongste dochter ben ik tot 3 x toe gestript, zonder gewenste resultaat. En dat terwijl ik al bijna 5 cm ontsluiting had! Zodoende besloten om de vliezen te breken en dit bleek te werken. Na 5 minuten kwamen de weeen er flink door en binnen 2,5 uur had ik haar in mijn armen.
Ik was toen 40 en 3 dagen.. en ben thuis bevallen.
De verl.k. dacht dat het bij mij niet doorzette, door het vele vruchtwater dat ik had.
Misschien kan dit bij jou ook?
Succes met je bevalling.

Terug
Bovenaan