Gestript !!!

Ook ik ben vanochtend gestript. Ben nu 40+5. Dus wie weten zijn wij de gelukkige volgende. Ik heb sinds de middag wel krampen, maar nog geen weeën. Succes!

Nou dames ik kan jullie zeggen dat het nix heeft opgeleverd tot nu toe dan !!!

Gister na het strippen heb ik de hele middag rondgelopen met menstruatieachtige krampen !!!

Gisteravond lekker vroeg op bed gegaan en tegen 5 uur werd ik wakker met dezelfde krampen en heb ik niet meer kunnen slapen en tegen half 9 zakte het weer af !!!

Dus aan deze kant nog geen baby ........ IK hou jullie op de hoogte !!!

Nou dames ik kan jullie zeggen dat het nix heeft uitgehaalt behalve dan menstruatiekrampen en ik nog steeds met een dikke buik rondloop !!!

Heb nog wel steeds last van voorweeen en daar wordt je zo moe van !!!

Gisteravond mooi op tijd naar bed gegaan en werd van vanochtend weer wakker met die krampen maar verder zte het niet door ..... erg vervelend !!!

Ik hou jullie op de hoogte en iedereen suc6 !!!

Jeetje meid nog niks !

Ja mijn buurvrouw had dat ook die hebben ze 2 keer moeten strippen.

Je zou toch bijna al die baker praatjes gaan uitproberen zoals sex, pindakaas, wonder olie of het hart van een ananas.

Ik hoop dat het echt snel door gaat zetten bij je !!!
Kan je anders niet de vk vragen om nog een keer te strippen omdat je het niet meer trekt van de moeheid ?
Maak het wat erger dan is want die vk's hebben altijd makkelijk praten met je moet volhouden en afwachten maar voorlopig hoeven hun het niet te door staan.

Liefs, Wendy

Terug
Bovenaan