gestript

he meiden, vandaag 39 weken en bij de verloskundige controle gehad, alles was goed, maar toen ik vertelde dat ik het weinig voelde bewegen, alleen als ik prode zeg maar, werdt ik door gestuurd naar het ziekenhuis, ( moest morgen toch er heen voor soort intake wegens de antibiotica die ik krijg voor streptokokken) voor een hart filmpje, nou die van goed, 120/160 toen echo alles was goed,

maja toen zeiden ze gaan je ff toucheren kijken of je al ontsluiting heb en of je baarmoeder soepel is, en werdt eventueel gestript, bleek dat ik al 1 cm ontsluiting had en werdt ook ff gestript en hadden gelijk 2 cm van gemaakt,

Nou 1 ding was geen pretje heb ff zitte janken ( sorry beetje kinderachtig) maja is gebeurd, shake nog ff na,

Ik kan binnen 24 uur weeen krijgen , zo niet is me baarmoeder nog niet aantoe en moet ik zaterdag ff terug als de kleine nog niet uit zich zelf zich laat voelen zeg maar voor een hartfilmpje.

Pfff sorry maar moest het ff kwijt.

liefs
 
Hey

Schiet ook niet echt op daar he
En huilen mag toch gewoon is ff alle dingen die in.een x komen
Hoop voor je dat je binnen 24 uur weeen hebt en eindelijk je wondertje in je armen kan sluiten
Zet hem op meid je kan het ff vol houden

Succes liefs
 
hee
geeft toch niks, ben ook gestript met me dochter was idd geen pretje nee pfff dus snap helemaal dat je ff moest huilen...
ben benieuws of het dan door zet de aankomende 24 uur! alvast succes!!
liefs
 
he meiden dank je wel voor jullie reactie, ja hopenlijk schiet het zeker op bed het wel zat na al die blaasontsteking en nog steeds is me urine niet goed, morgen ff de ha bellen voor de uitslag wat het nog meer kan zijn dan gbs,

Het was wel onverwachts dit was niet geplant, dus ja was schrikken heb er wel over gehoort wat het is en zijn er een hoop die zeiden doet geen pijn nou sorry maar leek net of er een mes in me buik werdt gestoken.

Ik werdt helemaal wit, pff voel me nog naar ,

liefs
 
Succes! Ik hoop dat de kleine snel wil komen en zichzelf laat voelen :)

En ja, het doet geen pijn en ziekenhuis gaan niet samen hoor, zelf ervaren in de afgelopen week...

Liefs
 
nou kan heel snel gaan hoor, bij em dochter ging het dan spontaan de weeen begon ik snachts op donderdag zeg maar en vrijdag avond om half 12 lag ze in em armen dus wie weet gaat nu sneller,

Ik ga zowie zo de tijden bij houden, heb wel iets verloren van een wit vliesje maar kweet niet wat het is. slijmprop lijkt me anders maja we zien wel.
 
Terug
Bovenaan