gestript

nou meiden vanacht beetje gerommel af en toe flinke pijn maar was geen tijd aan te peilen, nu net wat bloed afscheiding met afvegen dus heopenlijk is dat een teken,

Me lichaam kan nu haast niet ontspannen , is lekker heel gespannen ook al wil ik het, dus ga zo ff de kleine naar school brengen en ff lekker dingetjes in huis doen om te ontspannen ik hou jullie op de hoogte

liefs
 
ik was gisteren niet op het forum maar wat een verhaal zeg en ik had nog wel zo voor je geduimd dat je geen tegenslagen meer te voorduren kreeg ik hoop echt voor je dat het er vandaag of morgen is want dat heb je nu wel verdiend na al die blaasontstekingen .
ik denk aan je .
liefs
 
thnx allemaal, ik kreeg net ook nog van de huisarts tehoren dat ik nog een ander bacterie in me lichaam hebt, ds geen blaasontsteking maar een andere bacterie , dus heb dus gbs en nog een bacterie pff, wordt er niet goed van, ze gaan nu over leggen of ze me gaan behandelen ja of te nee,

ga wel vragen of het in combenatie mag met de antibiotica straks tijdens de bevalling in het ziekenhuis , en of ik wel bv mag gaan geven,

Pfff zite r ff nu helemaal door heen, straks ben ik 1 en al bacterie.

sorry meiden maar voel me nu ff klote,

liefs
 
He bah, weer vervelend nieuws :-(
Ik hoop dat je toch alles kan doen wat je wil, zoals borstvoeding ondanks de antibiotica enzo die je moet krijgen straks.

Heel erg veel sterkte

Liefs
 
nou de antibiotica die ik nu krijg moet ik als ik bv ga geven direct stoppen, dus zodra de bevalling gaat beginnen moet ik direct stoppen, dus ja morgen ff als ik bij de gyn ben ff door geven mits ik vandaag of vanacht ga bevallen, heb denk ik me slijmprop verloren.

ik heb volgens de ha ( kweet niet of ik het goed schrijf) eremonus sobria, wat het is zou het niet weten

ik hou jullie op de hoogte heb net wel ff wat traantjes gelaten, ik kan het ff niks meer hebben op het moment, wat is er nou mis met me lichaam, als ik niet zwanger ben is er niks aan de hand nergens last van en nu,. pfff

sorry ik blijf zeuren zijn veel ergere dingen

liefs
 
dat meen je niet wat naar allemaal zeg en je mag best zeuren ook al zijn er ergere dingen dit overkomt jou nu en daar mag je van balen het is niet niks ik had echt gehoopt dat je rustig naar je bevalling toe kon .
ik denk aan je en heel veel sterkte en laat je even weten als er weer veranderingen voordoen .
heel veel succes verder
liefs
 
he evelien dank, je, ja ik had ook anders verwacht maar helaas zit nu ff alles tegen, hopenlijk wil de kleine snel zich willen tonen , en gewoon verder gelukkig zijn zonder problemen,

pfff, al dat gedoe, blaas ontseking, gbs, andere bacterie, prive situatie klote, gaat nu beter maja toch niet helemaal, wordt volgens mij niks gegunt hahaha, maja

ik hou iedereen op de hoogte

liefs
 
Terug
Bovenaan