getest en............. ja hoor helaas negatief....

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Het was natuurlijk nog te vroeg om te testen, maar had ergens gelezen dat het HCG hormoon iedere 3 dagen verdubbelde in je urine. Dus ik dacht, dan kan ik hem nu wel doen....
Helaas ...... (diepe teleurstelling!!!!) hij viel negatief uit. Geen puntjes of licht streepje te zien. Nu ga ik gewoon maar even afwachten tot de Rooie Duiveltjes komen en dan maar op naar de volgende ronde.
Tenzij ik gewoon te vroeg heb getest en mijn menstruatie alsnog uitblijft.....
Had echt het gevoel dat het deze maand raak was.....
BAALBAALBAALBAALBAAL

Hai Ieminie,

Niet wanhopen hoor! Je hebt wellicht te vroeg getest! Ik kon echt pas op mijn NOD goed positief testen met  CB  (de testen de dagen ervoor waren erg vaag). Sommige vrouwen  maken minder snel hormonen aan. Ik hoop het alsnog voor je! Wanneer is je NOD?
liefs
Fee Julia

hoi hoi,
ik heb ook nog niet helemaal de moed opgegeven, maar ben wel een beetje teleurgesteld... bij mijn   eerste zwangerschap was het ook heel erg licht op nod en bij mijn 2e zwangerschap op nod heeeeel duidelijk.
maar ja, gewoon even afwachten...zucht, was gewoon te nieuwschierig....

Hoi hoi,
Nou vandaag NOD maar nog niets te zien.... Tenminste, vannacht een beetje rozig slijm verloren en daarna nog 2 druppeltjes bloed, maar verder dus helemaal niets meer. Nu ben ik bang dat mijn lichaam mij verschrikkelijk aan het foppen is of zo. Soms denk ik, dit is toch echt een ongi zeurbuikje, maar even later is het weer over. Ook een beetje een brandering gevoel na het plassen.... Tja, misschien gewoon erg zenuwachtig. HEt liefste mag het van mij nu helemaal losbarsten!!!!!
ZUCHT, ik zou een test kunnen halen opnieuw, maar ben een beetje bang.... Aan de andere kant, als ie nu negatief is, weet ik gewoon dat ik ongi zou moeten worden?....
Weet nu echt ff niet meer wat te doen. Heb ik nu buikpijn vanwege ongi of gewoon van spanningen...????
Tja en was het anders soms innestelingsbloed? Nog nooit gehad dus weet helemaal niet ohe dat eruit ziet....

Hoi Ieniminie,

Wat spannend zeg!! Ik zelf heb meestal pas een dag of 4 na mijn NOD een positieve test. Daarvoor nog niet eens een vaag streepje... maar dat verschilt per vrouw natuurlijk.

Is vandaag je NOD?? Lastig hè dat je lichaam je zo kan foppen!
Hoop dat het toch raak is. Ongi achtig gevoel in de onderbuik had ik ook hoor toen ik zwanger was van m'n dochter. En je kan uiteraard iets bloed verliezen bij de innesteling.

Eigenlijk is dit gewoon een rot tijd... al die onzekerheid!!

Ga je nog een test halen?? Kan je die altijd morgen ochten nog doen!

Succes! Ik duim voor je!

Liefs Bieb.

Tja, inderdaad, een hele "vervelende tijd" om almaar te moeten afwachten. Ik heb zojuist een CB test gehaald, uitgelegd dat ik een eigen merk had gedaan, maar dat ie negatief was... Zegt die vrouw die me hielp, die test werkt alleen maar 's ochtends. De CB is zo gevoelig dat ie de hele dag door getest kan worden....
Oke, dus ook al was ik te vroeg, dus ook nog eens op een verkeerd tijdstip getest. Maar heb hem in huis en nu zijn ongi gevoelens eigenlijk helemaal weer weg, dus denk dat het gewoon zenuwen zijn en door afleiding van boodschappen een beetje gezakt. Misschien ga ik vanavond nog testen als mijn zoontje op bed ligt, maar waarschijnlijk morgen....
Pffffffffff....   Die paar uur ewachten kunnen er ook nog wel bij nu! hahahhaha

Ik voel echt de spanning joh!! Lag zelf steeds een halve nacht wakker als ik me had voorgenomen om te testen.

En dan werd ik om 05.15 wakker en dan HUP in een potje pissen! (ik kan niet plassen met die staaf tussen m'n benen ...)

M'n hubbie is er nooit zo blij mee dat het midden in de nacht moet maar ik hou het dan niet maar haha!

Zelf zou ik (als het je lukt!!) tot morgen wachten. 's morgens heb je toch het meeste hormoon in je urine zitten en dus meer kans op duidelijkheid!!

Hou ons op de hoogte!!

Ik duim voor je!!!

Groetjes Bieb.

Terug
Bovenaan