getest en............. ja hoor helaas negatief....

Nou nou.... Vanmorgen getest... Ik kon me zo lang inhouden ja ja..... weer eens wat anders.
HET HEEFT ALLEEN NIET UITGEHAALD!!!!!

Tenminste, tja, mijn mannetje zag zonder bril eenzelfde streepje (dus een soort van plusje) maar om nou te zeggen het is verkleurd???? Meer een soort schaduw en een paar puntjes.
Dus ik weet bijna wel zeker, er zit voor mij niets anders op dan gewoon wachten tot ongi komt of anders OVER EEN WEEK weer te testen...
ZUCHTTTTTTTT

Hoi Ienieminie,

Irri is dat he dat je geen duidelijkheid hebt.
Ik heb vandaag mn NOD maar nog niets te zien.
Maar goed de vorige keer duurde t 6 week voor ik ongi werd.
Hoop eigenlijk dat de cyclus nu in orde is.
Ik had de vorige keer ook een klein lijntje omhoog, slechts een paar stippen, maar helaas was dit toch echt negatief...
Heb gisteren weer getest, kon mezelf weer ns niet in bedwang houden, ook negatief dus.
De testjes zijn nu op en gelukkig is het zondag haha want anders zat ik nu alwel weer bij de drogist!
Heb wel aldoor een drukkend gevoel op mn schaambeen, kan met niet herinneren dat ik dat eerder had als ik ongi moest worden maar ook niet bij de 2 andere zwangerschappen.
PFFFFFFF ik wacht met je mee hoor!!!

SUCCES!!!!

xxx mamaloe

Nou helaas, vanmorgen waren ze er hoor!!! De rode duiveltjes.... En een buikpijn... SHIT... Nog nooit zo heavy geweest, maar ben ook nog nooit 2 dagen overtijd geweest en dan nog ongi geworden....
Maar ja, helaas maar we gaan op voor ronde 3. Ik vind het wel jammer, had het wel erg leuk en apart gevonden als ik op dezelfde dag was uitgerekend als van mijn dochtertje. Maar ja, blijkbaar is mijn lichaam er nog niet klaar voor om opnieuw zwanger te worden...
Bij deze sluit ik me voorlopig ook even af van deze site, was er een beetje teveel mee bezig en ben waarschijnlijk door dwe stress overtijd gegaaan.
Mocht het binnenkort raak zijn laat ik het nog wel weten en zien jullie mij nog terug...hihihi Nou voor iedereen die nog in de running is, Veel succes en hoop dat het bij jullie wel lukt!!!

TOT ZIENS

Terug
Bovenaan