getest en toch niet zwanger?

Lieve Irem,

Dank je wel, zo voel ik me wel weer een beetje jarig.. Ik had het inderdaad wel eluk gevonden om een mooi kado te krijgen van mijn vriend in de vorn van een baby op komst.. Ach, wie weet heb ik het al wel gekregen maar weet ik het nog niet...

Ik zit net als jij te wachten op wat er komen gaat, stiekem hopend op een zwangerschap, maar ook erg rekening houdend met een aankomende ongi...

Ik voel helemaal niets meer, geen last van mijn borsten en ook totaal niet misselijk meer of iets. Vandaar dat ik ook rekening hou met een vroege miskraam. Want vorige week voelde mijn lijf toch wel heel erg zwanger aan.. Nu helemaal niet meer...

Maar ook totaal geen gerommel in mijn buik of iets, ik weet het ook niet meer...

Wachten gewoon maar even af,
succes met afwachten en hou me op de hoogte!

Liefs Mylène (babypoppenmaakster)

he hallo gefeliciteertd nog met je verjaardag, nou hopen maar dat we zwanger zijn en zo niet gaan we allemaal op naar de volgende ronde, ik ben zelf nu 2 weken en 4 dagen overtijd, en niks van ongi of circa zwanger aan de gang dus ik w8 nog ff af ik ben aan staan de zaterdag jarig misschien dat ik dan nog f test misschien dan wel zal een leuk kado zijn hahahah

greetz suzette

Hoi Suzette (en de rest),

Leuk kado zou dat zijn Suzette, ik zal voor je duimen dat het zo zal zijn, voor mij ging het helaas niet op, maar ik ga zaterdag ook weer testen (als mijn ongi niet komt natuurlijk). Dan vier ik het en voel ik me toch meer jarig dan nu..

Verlies vandaag wel weer iets, maar nog geen spoor van mijn ongi...

Liefs en succes met wachten,
Mylène (babypoppenmaakster, er zit nog een Mylène op het forum)

he? wat bedoel je verlies wel wat maar geen ongi? je bedoelt verlies wel wat bloed?
nou bij mij is er geen enkel spoor van bloed, dat vind ik zo vreemd meestal heb ik een voor gevoel van ongesteldheid, dan voel ik een paar dagen vante voren niet echt lekker of ik krijg migrane aan val voor de menstruatie, maar nu nee niks vorige week maandag d8 ik dat ik ongi werdt van wege migrane maar ne hoor , dat was het niet, wordt zo onzeker, en aan me vriend heb ik ook geen steun omdat die niet weet of voelt hoe ik me voel hij kan geen emoties tonen, en dat begrijp ik ook wel en aan me ouders die zeggen van komt van zelf en me schoon ma zegt het precies het zelfde dus kweet niet meer met wie ik er over kan praten alleen hiero ,
xxxxxxxxxxx

suzette

he hallo ben ik weer , heb vandaag 2 keer getest de eerste keer was mislukt, dus dan nog maar 1 en die was weer net als de vorige keer van de week, negatief, en gekke is zie geen rd. wat moet ik nu doen? baal als een stekker niet dat ik het erg vind, dan maar naar de volgende ronde kan niet in me vingers knippen en boem ben zwanger, maar voel me nu wel een beetje twijfels en onzekr, wie kan mij helpen?

greetz suzette

Dames wat vervelend dat jullie niet ongi zijn maar ook nog niet positief testen. Die onzekerheid is behoorlijk frustrerend hé?! Je zou even de huisarts kunnen bellen om te overleggen. Ik duim voor jullie dat jullie zwanger zijn!

hey suzette, ik weet hoe t   voelt ,zo onzeker! helaas zijn ze donderdag gekomen bij mij na 19 dagen, ik ga voor je duimen! anders zou je misschien test moeten doen bij dokter?? ik hoop t zo voor je xxx irem

ja maar dan zegt de dokter misschien van w8 nog maar ff tjes, omdat 6 en half jaar geslikt heb de pil, kan het zo wezen dat me lichaam nog aan het ontpillen is, en ben ongeveer half november gestopt met de pil ( was niet handig had beter de pil ff af moeten maken dat stripje,) maar ik baal er niet van dat de rd komt, want dan gaan we op naar de volgende ronde ben nog niet zolang bezig dus ja kan niet alles hebben, maar dat voel ik juist meestal een week vantevoren aan dat de rd komt nou voel nu echt niks, ja heb soms krmapen, maar dat komt door me ontlasting en een beetje last van me onderbuik, maar verders niks ,

greetz suzette

Terug
Bovenaan