getest en...............................

A

Anoniem

Guest
Een heel maar dan ook een heel heel heel heel heel dun streepje!

Nou zeg had ik maar een paar van die dingen gehaald. Ik heb precies gedaan wat op de beschrijving stond.

Nu kan ik mezelf wel blij maken maar hier heb ik niet veel aan. Moet ik nou weer tot morgenochtend wachten?

Dit is mijn eerste keer dat ik heb getest, wie kan me helpen?

groetjes talke

Wiehoe! Da's in ieder geval een goed teken! Wanneer is je NOD? Ik zou vrijdagochtend nog een keer testen als ik jou was. Ik ga sowieso vrijdagochtend testen als ik dan nog niet ongie ben. Laat je het weten? Dan doe ik dat ook ;-)

Muisje

hee muisje,

Mijn NOD was 30 juli, die van jou vrijdag? Succes dan met testen.

Ik ga straks nog een test halen, wanneer ik die dan doe weet ik niet.

groetjes talke

heeeeee talke!!!

Tjongeeeeeeeeeee..een streep =een streep hoe dun ook...dus alvast een hele voorzichtige proficiat hoor!!!! overmogen nog eens testen want dan heb je een betere kans dat je HCG gestegen is. elke dag stijgt hij nu een beetje...wat spannend voor je zeg!!! pfffffffffffff.....maar toch....ontzettend leuk!!!! Ik ken dat niet die onzekerheid want ik had 2 dagen voor mijn NOD al een positieve test en duidelijk ook....ik wens je een hele fijne zwangerschap toe alvast hoor!!!

veel succes met nogmaals testen.

liefs sweety ( 6w zw)

Hai Talke

Spannend, zeg!
Je kan op alle momenten van de dag testen, hoor! Het is wel beter om een paar uur niet te plassen voor je de test doet, zodat de urine meer geconcentreerd is, net als bij ochtendurine. Als je nog maar net zwanger bent, heb je minder hormonen in je plas. Maarre... een streep is een streep, hoor!!!
Mijn eerste test was ook superlicht.

Ik feliciteer je alvast! Succes met wennen aan het idee.

Hey talke,
Ik ga je wel super fantastisch feliciteren mijn schoonzusje had eerst ook een hele vage streep en die teste 's avonds nog een keer en de ochtend daarna ook terwijl die de volgende dag pas fel rose op kleurde!!
Dus geniet van dat mooie wondertje!!!
Geweldig joh!!!
Bianca

heyyyyyyyy talke wat super goed nieuws meid!!!!!!!!!!!!! ik gun het je van harteen een streep is een streep!! knap van je dat je hebt getest!!!!!!!!! ik zit vandaag op dag 31 en ik wacht nog met testen durf ook niet goed ben bang voor weer die teleurstelling zit nu in ronde 9.ik wens jou in ieder geval een mooie zwangerschap en strooi maar wat glitters dan mag ik je misschien snel volgen!!!!!!!!! groetjes en een dikke knuffel miranda

Morge!
Ja inderdaad; een licht streepje is een streepje!!gefeliciteerd meid en voor zekerheid vrijdag nog eens testen!!Echt leuk zeg!!xx zuus

Terug
Bovenaan