getest en...............................

heel heel heeeeeeeeeeeeeel hartelijk gefeliciteerd
ik heb al eens eerder getest met cler bleu en in die beschrijving staan zelfs afbeeldingen van een lichte streep en dan ben je echt zwanger hoor,
geniet er van en heel veel geluk
veel liefs tamaar
oh ja en als je van de schrik bekomen bent vergeet niet te strooien he
xx

hey talke
wat ik je nog vergeten ben te vertellen is dat   ik het wel cool vind dat die van dat pendelen dus kennelijk gelijk heeft mbt je zwanger zijn hahahhha
nu nog kijken of t een meisje word
liefs tamaar

Lieve  Talke,

Ik dacht vanochtend nog aan je, aangezien je gisteren schreef vandaag te gaan testen. Ik denk ik ga gauw effe in mijn lunchpauze kijken en wat zie ik: een verwarde Talke die niet weet wat ze ermee aan moet! Maar zoals velen hier al zeiden: een streepje is een streepje en een streepje is ZWANGER!!!!! Joepie! Maar ik begrijp je heel goed dat je nog een test gaat halen, beter dan dat je zo in de onzekerheid gaat zitten. Hopelijk test je daarmee heel duidelijk. Ik zou er gewoon twee of zelfs drie kopen dan kun je morgenochtend weer testen en als dat nog te vroeg is kun je de volgende dag nog es testen. Succes meid!

Veel liefs,

Tammy

Nou ook namens mij van harte gefeliciteerd !
Geniet maar lekker van je zwangerschap, ook al ben je er nu misschien nog onzeker over, vanwege de vage streep.
Maar je zal zien morgen is hij een stuk duidelijker.
Liefs van Miena.

Hoi Talke,

Was erg benieuwd naar je test......
en ik sluit me graag bij de andere dames aan,
een streepje is een streepje, wat bij mijn eerste zwangerschap in het
begin ook erg vaag. Heel erg proficiat, en gewoon nog een testje
doen morgen voor je gevoel, wat maken dan die 8 euro ofzo nog uit!
Genietze, liefs Mootje

hey talke gefeliciteerd hoor!

maar als je dat getuur op zo'n streepje vervelend vind, zou ik een digitalen van cb halen die in woorden zegt "zwanger""niet zwanger"
ze zijn niet zo goedkoop, 3 voor 19,95 maar dan heb je die onzekerheid niet.. ik vond het in ieder geval de moeite waard.

succes liefs sas

Hoi Talke,

Ik kan me wel voorstellen dat je wat onzeker bent over dat lichte streepje.
Toch alvast gefeliciteerd meis!

Groetjes, Nadine.

Heey meid, van harte gefeliciteerd!
Een streep is een streep hoe dun of wazig hij ook is.....
Ik heb ook vandaag getest >>> negatief!
Kon echt niet langer wachten, wordt er echt gek van!
Ik heb vrijdag (4-8) pas mijn NOD maar ik hield het niet meer. Voel me ook echt niet lekker. Misselijk, moe, zere tepels, zere borsten, opgezwollen buik noem maar op.
Heb ik dan gewoon te vroeg getest en bestaat de kans op een zwangerschap nog wel of moet ik WEER de hoop opgeven?
Wanneer had jij je NOD?

Geniet er lekker van meid, van harte!

Liefs,
Cameltje

Terug
Bovenaan