getest en... ???

hey meiden nou sinds gisteravond geen bruine afscheiding meer hooguit een beetje bij het afgeven maar dan zo licht dat ik twijfel of het er wel is

het word dus minder in plaats van erger
dit heb ik nog nooit gehad

kent iemand dit?

nog even en dan ga ik nog een test doen

xx

hoi partries

hier ook nog steeds geen rode duivels te bekennen en had net als jij gisteren vandaag een beetje rode afschijding bij het afvegen maar nu weer niet
snap er helemaal niks van
net was mn zusje hier en die zag ook een heeel licht streepje op die test van zondag
dus wacht nog even met testen.
ik denk dat ik vrijdag ga testen
en jij?
bij jou ook nog geen rd had ik gelezen
spannen joh
nou we houden elkaar op de hoogte

liefs wendy

ja ik zat t denken om vandaag test t halen en dan proberen nog even te wachten hahaha
lekker makkelijk

maar goed zit nu al op 40 dagen en jij?

xx

Hoi meiden,
Ik heb ook bruine afscheiding bij het afvegen.
En vage dinge die ik voel zoals een zeurende pijn in mijn zij.
Maar niet zoals bij de menstratie.
Als er donderdag geen  is ga ik vrijdag testen.
Ik zit in de 3e ronde voor een 1e kindje.
Spannend!
Ik duim voor jullie allemaal.
Liefs Bianca

he particia
ik zit op dag 39 vandaag.
en de afscheiding is nu weer helmaal weg snap niksvan mn eigen lijf ga denk ik ergens tussen woensdag en zondag testen.
en jij?

en bianca voor jou is het dus ook spannend zal voor je duimen dat bij jou de rd ook weg blijfen liefs wendy

hallo meiden

hoe was jullie dag?
hier was het erg warm maar was gelukkig vrij vandaag dus heb rustig aan gedaan en vanmiddag heerlijk een stuk gefietst met mn zoontje.
verder is hier alles erg rustig mar denk dat ik er morgen ochtend maar een testje tegen aan gooi
heb echt het gevoel dat het wel goed zit en wil gewoon een beetje zekerheid dus morgen lat ik het jullie weer weten

liefs wendy

oh spannend laat het me morgen weten
ik wacht iedergeval morgen nog even af maar heb ook alvast test gekocht vandaag
hier ook nog geen rd

xx

Terug
Bovenaan