getest en???

quote: Iesy87 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-11-2008 21:40:53'));

Dus als ik het goed begrijp heb je een volwaardige ongi gehad.....?
Tja wat raar dat ie dan een lichte streep aangeeft...
Was dat toevallig ook al niet zo toen je em net uit de verpakking haalde?
Dat kan ook welles gebeuren.
Misschien ben je wel zwanger maar wordt jij ook steeds ongesteld tussendoor?
Ik zou dat niet prettig vinden zeg, daar wordt je onzeker van!!!

-xx- lesy

twas geen normale menstruatie als nromaal dies veel langer als deze is geweest en meer bloed..
en nee de streep was er niet ik heb er 2 gedaan en beide deze streep ik heb deze staafjes via internet besteld

www.testzelf.nl

en net eentje open gemaakt of er geen voor gedrukte streep in zit maar nee die zie ik niet

grr ik word er ook gek van zo

kiss

Hmmmm dit is vervelend zeg, die onzekerheid. Tja het is wel vaag natuurlijk die menstruatie die kort was. Vind het altijd lastig hoor zo'n dun vaag streepje. Ze zeggen altijd een streepje is een streepje. Maar ik heb dat vorige maand ook gehad en werd toen wel ongi.
Misschien zou je eens een digitale test kunnen doen, dan zie je gewoon 'zwanger"of 'niet zwanger' staan, misschien geeft dat meer duidelijkheid! Ik hoop voor je dat je zwanger bent.
Groetjes Tara

Hmmm...2 testen gedaan en bij beide zag je een hele lichte streep??
En geen voorgedrukte strepen (Nee dat zou ook te gek zijn zeg...)?
Oei oei.....uhhh...
Afwachten maar dan?
De streep moet op een gegeven moment toch donkerder worden als je zwanger bent meis...kan niet anders!
Als je de test hebt opengemaakt moet je hem geloof ik ook gebruiken toch?
Anders kan het zijn dat ie niet goed meer werkt.
Ik zou morgenavond gewoon weer even een test doen als ik jou was.
Ben toch wel heeel benieuwd wat nu de definitieve  uitslag is hoor!
Succes he! We horen het wel....

Liefs lesy.

Hey Patricia,

Jeetje meis, wat een onzekerheid zo he...

Ik heb een idee wat het zou kunnen zijn, maar dat is niet leuk om te horen en ik weet natuurlijk niet of dat het ook is hoor!

Het zou zo kunnen zijn dat je inderdaad zwanger was, maar dat het in een heel vroeg stadium mis is gegaan. Je hebt dan toch wat hcg hormoon in je lichaam gehad, waardoor die vage streep. Dat zou ook je 'aparte' ongi verklaren. Ook zou dat verklaren waarom er nu nog steeds een lichte streep staat, want het kan volgens mij weken duren voordat het hcg hormoon weer uit je lichaam is.

Ik hoop niet dat je boos wordt dat ik dit schrijf, maar moet je eerlijk zeggen dat dit wel het eerste is waar ik aan denk als ik je verhaal lees. Als je namelijk wel zwanger zou zijn, dan mag je nu na al die dagen toch verwachten dat de streep donkerder is?

Meis, nogmaals, ik hoop voor jou dat m'n verhaal helemaal niet klopt en dat je op en top zwanger bent hoor, echt!!

Als je helemaal uit de onzekerheid wilt komen, zou ik even langs de huisarts gaan en om  een bloedtest vragen. Volgens mij biedt dat meer zekerheid.

Heel veel succes, ik duim voor je! Laat je weten hoe het afloopt?

Liefs, ikke

Zo te zien gebruik je de digitale Cb en wat staat er dan in het schermpje? Die geeft een eenduidig antwoord in het scherm en dan is het niet de bedoeling dat je dat staafje gaat aflezen. Ik zie ook vaak genoeg een lichte verkleuring op dat testertje bij negatief ;(

Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent maar maak jezelf nou niet helemaal gek en haal nog een gewone tester.

hoi patricialut

ik ben nu 7 weken zwanger en herken dit vage streepje wel
ik had dat 2 weken geleden ook heel licht je kon hem dus ook echt niet goed zien
maar ik had ook een test gedaan van de kruidvat de goedkoopste van 5 euro waar er 2 in zitten het is een wit doosje.en die gaf toch echt een duidelijkere streep aan
dus misschien ook een idee voor jou om die test gewoon te proberen
voor die 5 euro ja ik zou het proberen dan heb je er twee en 1 is echt genoeg om te doen
geeft die ook een vage streep zou ik nog ff een paar dagen wachten om de andere te doen want die streep komt ook niet zomaar hoor hoe licht ook
er zit toch echt hcg hormaan in je lichaam anders komt hij echt niet.maar waar dat naartoe gaat weet ik niet wil je natuurlijk niet bang maken of van streek maar misschien is het een vroege mk geweest en heb je nog wat hormoon in je lichaam of je bent gewoon zwanger en zit er nog niet genoeg hcg in je lichaam om een echte donkere streep te worden
succes en hoop voor je dat je snel zekerheid heb

even naar de kruidvat halen en een goedkope DUIDELIJKE test halen (die reageren al veel vroeger dan de meeste) ook de digitale reageren heel vroeg (zijn heel gevoelig) ik vind dit een vage test en zou een ander merk nemen voor de duidelijkheid! succes!!

hee dames

bedankt allemaal ik heb vanmorge de ha gebeld en die verwees me toch door na de vk die heb ik gebeld en heb morgen een gesprek daar en mss dat ik een echo krijg en anders moet ik er voor terug komen ben echt benieuwd

liefs

Terug
Bovenaan