getest en???

hee dames

nou vorige week zagen jullie mijn topic over zwanger of niet had toen een vage test na 2dagen overtijd toen werd ik toch ongesteld maar maar 3dagen dus dit vond ik al heel raar,ook voel ik bepaalde dingen aan me lichaam zoals een ongi gevoel de hele tijd dus vanmorgen weer een test gedaan en weer een vage streep zie foto grr wat moet ik nu

dit is trouwens een andere test als vorige week toen was die van da nu clear blue

Hoi,

Ik heb even je vorige topic ook snel doorgelezen.

Wat ik dus begrijp is dat je een week geleden een hele lichte tweede streep had? Daarna heb je 3 dagen bloedverlies gehad. En nu een week na die eerste test, heb je weer een test (van een ander merk) gedaan en is er weer een lichte streep?

Of je hebt een innestelingsbloeding gehad en je bent zwanger, maar dan zou je over een paar dagen toch echt wel een duidelijkere streep moeten zien.
Of je hebt een vroege miskraam gehad, wat de verloskundige  zegt, en is dit nog een restje hcg wat aanwezig is.

Hopelijk de eerste scenario en heb je over een paar dagen een mooie duidelijke positieve test in handen. Succes!

Mijn eerste test, 10 dagen na NOD, zag er net zo vaag uit, maar ik zie echt het 2e streepje. Bij mij was de streep 2-3 dagen later heel duidelijk en toen heb ik dus mijn feestje eindelijk gevierd. Persoonlijk vind ik trouwens de testen met rood makkelijker te zien dan de testen met blauw...

Als de test over een paar dagen niet duidelijker is, dan is het wellicht toch een vroege miskraam? Bij een goede zwangerschap moet namelijk HCG iedere 2-4 dagen verdubbelen...

Heel veel sterkte en succes!

groetjes, Karin
26+2 wkn

hey,

Wat een onzekerheid brengt het ook met zich mee heh. Ze zeggen toch altijd. Een streep is een streep. maakt niet uit hoe vaag die is. Hij reageerd alleen op het hcg hormoon. Maar het kan natuurlijk ook een vroege mk zijn geweest. Ik ga heel hard voor je duimen voor het eerste natuurlijk! ( dat het gewoon raak is bedoel ik)

Zelf heb ik net een test gedaan. en het vage ervan is dat er bij mij ook gelijk binnen 20 sec. een streep kwam te staan. Alleen dan liggend zeg maar. Dat roept bij mij dus wel vraagtekens op. Ben ik nou wel of niet zwanger. Ik ga voor de zekerheid morgen ff langs de huisarts!

Wil het natuurlijk wel zeker weten....

Jou wil ik in ieder geval veel succes en sterkte wensen...
laat je ons weten hoe het is afgelopen!

gr. dd ( misschien 5 weken en 3 dagen zwanger)

hahahaha zei ik toch je bent wel zwanger dit heb ik ook gehad!!!

nou meid  ik feliciteer je toch hoor!!!!  ik durf het wel aan... hihihihi....

GEFELICITEERD!!!  (het kan gewoon niet anders hoor... anders komt er niet tot 2 keer aan toe een vaage streep)

veel liefs..

Stampertje, ik wil niet lullig doen, maar na een week had de test toch wel duidelijker moeten zijn, dus ik zou niet al te positief reageren.

Dag droomertje, bij Clear Blue heb je een +/- test, dan staat er altijd een liggende/horizontale lijn en komt er een verticale lijn bij als je zwanger bent. Vrijwel alle overige testen werken met 2 verticale streepje. Een horizontale streep is dan vaak een indrooglijntje en zegt dus niks over een zwangerschap.

nou sorry hoor maar ik had een week lang  een lichte streep die amper   donkerder werd. Zelfs toen de mevr van moeders voor moeders kwam en haar testje deed was de streep nog licht. maar uit eindelijk heb ik dinsdag me eerste echo gehad en heb ik wel een kloppend hartje gezien.

Patricia: ik wil helemaal niet zeggen dat het bij jou hetzelfde is maar misschien moet je toch eens naar de huisarts gaan en vragen om een bloedtest. zoals het er nu naar uitziet kan het nog alle kanten opgaan   en die onzekerheid lijkt me heel erg vervelend!

ik zal voor je duimen!

Groetjes
Raya

Hoi Patricia,

Ik wil je niet teleurstellen, maar is de test op de foto de teststick van de digitale test van cb? Bij deze test mag je nl. niet afgaan op de strepen  die op de test verschijnen, maar enkel op het resultaat wat in het schermpje van de testhouder af te lezen is.
Ik heb zelf bij deze testen wel eens 'niet zwanger' getest terwijl er duidelijk 2 strepen zichtbaar waren, maar ook 'zwanger'  gestest waarbij de 2e streep nauwelijks zichtbaar was. De strepen op de teststick zeggen dus helemaal niets over het uiteindelijke testresultaat.

Natuurlijk hoop ik voor je dat je zwanger bent!

Groet Vonni

Terug
Bovenaan