getest en???

@ sassie1980

hey als ik nu test heb ik nog steeds een heel licht streepje die bijna NIET zichtbaar is maar ik ben toch echt zwanger wand heb nu 3keer een kloppend hartje gezien en al leven gevoeld dus vandaar.... en ik heb ruim 4weken in spanning gezeten hier door de testen omdat de dokter ook reageerde van het is mss een vroegemiskraam wand de testen gaan zooo vaag maar het kindje groeit toch echt goed en het het hartje klopt maar de testen zijn nog steeds vaag!......dus..... een streep blijft een streep en die komt er niet zooo maar....hoe licht hij ook is....

dus ik baseer alles op mijn eigen ervaringen...

groetjess sam

Ik zou even naar de huisarts gaan.
Ik heb het zelf ook een aantal keren gehad, dat ik toch een vaag streepje zag terwijl ik niet zwanger was. Mijn man heeft het zelfs  voor de gein ook een keer gedaan en die kreeg ook een vaag streepje!

Ik hoop natuurlijk voor je dat je wel zwanger bent...

Groetjes!

hoi hoi

nou vanmorgen een test gedaan bij de ha en weer licht positief dus ze gaan er gewoon vanuit dat ik zwanger ben..volgens de berekening 5weken en 4dagen..
het gebeurd veel vaker dat testen licht positief zijn en vrouwen gewoon zwanger zijn dus daar ben ik blij om.
ik geloof het alleen nog niet verder en wacht gewoon tot de 28e dan heb ik een echo

liefs mama van caithlyn

Men zegt 'een streep is een streep' en volgens mij klopt dat ook hoor. Ik gebruikte ook de clearblue testen en de eerste keer waren twee lichte streepjes te zien op het teststaafje en toch 'niet zwanger' op het display. De dag erna was het tweede streepje iets donkerder en stond er ineens 'zwanger'. Misschien maak je maar heel weinig hormonen aan of ben je pas pril zwanger. Dat kan een reden zijn voor de vage test. Overigens  blijven hormonen bij een miskraam ook nog een tijdje in je lichaam, waardoor je nog een periode positief kunt testen. Hoewel ik dat laatste niet voor je hoop, zou ik toch de echo even afwachten. Dan weet je in elk geval zeker of er een klein  wondertje in je buik groeit. Ik hoop dat je  na de echo  lekker kunt gaan genieten van je zwangerschap.  

quote: Lyanne reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-11-2008 21:52:07'));

Men zegt 'een streep is een streep' en volgens mij klopt dat ook hoor. Ik gebruikte ook de clearblue testen en de eerste keer waren twee lichte streepjes te zien op het teststaafje en toch 'niet zwanger' op het display. De dag erna was het tweede streepje iets donkerder en stond er ineens 'zwanger'. Misschien maak je maar heel weinig hormonen aan of ben je pas pril zwanger. Dat kan een reden zijn voor de vage test. Overigens  blijven hormonen bij een miskraam ook nog een tijdje in je lichaam, waardoor je nog een periode positief kunt testen. Hoewel ik dat laatste niet voor je hoop, zou ik toch de echo even afwachten. Dan weet je in elk geval zeker of er een klein  wondertje in je buik groeit. Ik hoop dat je  na de echo  lekker kunt gaan genieten van je zwangerschap.  

oke gaaf:)

alweer wat hoop haha nee idd ik wacht gewoon even af al heb ik zelf ook wel een klein vermoede dat ik zwanger ben door bepaalde dingen in me lichaam maar goed wacht gewoon even af
en hoelang ben jij zwanger nu?

liefs

Ik ben nu 16 weken zwanger (van de tweede) en ik weet achteraf ook de reden van mijn vage tests: ik was toen pas nét zwanger (3 weken, dus eigenlijk had de bevruchting pas plaatsgevonden). Ik dacht dat ik al langer zwanger zou zijn, maar ik heb een onregelmatige cyclus. Dus nogmaals: het kan best dat je wél zwanger bent en dat alles goed is.

He patricia,

Die foto van jou test lijkt wel heel erg veel op de test die ik vanmorgen in mijn handen had!!!!!
Ik heb geen idee hoe mijn cyclus loopt en dus geen idee wanneer ik ongi moet worden. Nu had ik op dag 34 een positieve ovulatie test en een dag of 4 later kreeg ik lichte ongikrampjes... nu is het inmiddels dag 42, en ik was zooooo nieuwsgierig dus ik heb lekker getest, alhoewel ik heel goed weet dat dit eigenlijk veel te vroeg is maar goed... je kent het vast wel, hihi.
En nou heb ik dus precies zo'n test als die van jou!!!
Nu houd ik het helemaal niet meer van de spanning!!!!
Ben benieuwd, ik blijf je in ieder geval even volgen...

x romaty

hoi
ik heb vorige week ook een test gedaan en resultaat was zo wazig dat ik er niet uit kwam ben bij huisarts geweest en die deed een test die net zo wazige streep liet zien
zijn advies wacht  2 weken en kom terug testen we opnieuw....kan zijn dat je nog niet zo lang zwanger bent
maar zo ongeduldig als ik ben heb ik vandmiddag weer "stiekum" getest en deze keer waren de streepjes er meteen dus ik heb goede hoop dat we over paar maandjes een leuke verassing krijgen
succes en groetjes anouk

Terug
Bovenaan