Getest...

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, zit al een tijdje van dit soort forums te lezen maar had nog geen tijd om er echt aan mee te doen.
Mijn man is gisteren naar Zuid-  Korea vertrokken en 10 Februari komt hij terug, ik heb nu dus echt tijd over en verveel me zelfs hihi nu al.
Maar goed, ik verwacht   28 februari mijn N.O.D, liever niet natuurlijk. Heb nu steeds een zeurderige gevoel onder in mijn buik, eigenlijk al vanaf een paar dagen nadat we gemeenschap hebben gehad.

Ik wil natuurlijk maar al te graag testen, maar dit ksn nog niet (jammer genoeg)
Zou wel mooi zijn als mijn man in Korea  te horen krijgt dat ik zwanger ben natuurlijk!
Maar ja zover is het nog niet. Eerst is het afwachten gebazen..........
Mijn temperatuur is al  vanaf mijn  14 januari (mijn eisprongdag als het goed is) hoger dan 37 graden.   Na mijn menstruatie was mijn temperatuur rond de 36.4.
Maar ja heb wel een klein beetje last van mijn keel dus  misschien komt de hogere temperatuur daardoor.

Heb ook last van mijn onderrug en  volgens mij zijn er ook meer melkklieren doorgekomen. Maar ja er zijn meer die deze klachten hebben en dan worden ze vervolgens toch ongesteld.

Ik haat wachten..............

Maar goed ik wens iedereen veel  succes en hopenlijk zijn we met ons allen snel zwanger.  Dit is trouwens mijn 1e cyclus dat ik zwanger probeer te raken, dus ben nog maar net bezig.

Groetjes
Petra

Terug
Bovenaan