Getest

Hallo lieve forum-maatjes!

Ik heb getest. Een dagje te vroeg maar ik ken mezelf, anders ben ik morgen al belachelijk vroeg op en kan ik niet meer slapen voor ik getest heb.

De test was negatief. Echt balen. Na 3 minuten mocht ik de uitslag aflezen en er was geen tweede streepje te zien! (Ik had het ook niet verwacht dus de teleurstelling was niet al te groot).

Toen ik de test na een kwartier wilde weggooien zag ik wel een HEEEEEEEL erg dun tweede streepje maar ik heb de bijsluiter erop nageslagen en daar stond op dat de uitslag na 10 minuten absoluut niet meer betrouwbaar is... maar ik blijf er wel aan denken... Maar goed, ik zal wel gewoon ongesteld worden morgen of overmorgen en zo nee dan test ik dinsdag weer.

Duimen jullie met me mee voor een wondertje?

X F.

Ik moest vandaag nog erg aan je denken, want wij hebben morgen allebei onze menstruatiedatum, alleen hoop jij natuurlijk dat dat natuurlijk niet doorzet.

En wellicht is het inderdaad beter om even nog te wachten met testen, tenminste, dat heeft mijn huisarts mij uitgelegd, die zal het wel weten denk ik dan.
En je ziet het nu bij Sammy, dat duurde toch ook een paar dagen voor de testen het resultaat positief gaven, dus ik hoop echt voor je dat het morgen niet doorzet!

Gr. Aar

Hi F,

Het is inderdaad wat aar ook zegt bij Sammy duurde het ook even maar toch positief. Ik ga heel hard hopen dat je te vroeg getetst hebt en dat je ongi niet doorzet.
Ik hou je berichtjes in de gaten.

Corina

Lieve F,

Wat jammer zeg. Ik denk idd dat het goed kan dat je te vroeg was, ff afwachten dus maar. Ik blijf voor je duimen hoor! Geen bloed is goed!!!

Bij mij ook nog niets maar ik voel het nu wel echt aankomen aan mijn buik en mijn rug dus testen doe ik niet. Als ik morgen nog niet ongi ben dan test ik morgen wel maar ik denk zo te voelen dat het niet meer nodig zal zijn.

Liefs Po

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve woorden!! Ik wacht inderdaad nog maar even met testen. Denk dat ik gewoon morgen ongesteld word (kwam er vanmorgen achter dat ik me 1 dag had vergist). Ik moet dus morgen ongesteld worden. Ik heb dus al 10 dagen na de eisprong getest.. (mijn nod is na 12 dagen). Ach ja, ik wacht het "gewoon" even af.

Aar, jij hebt veilig gevreeen deze maand? Niet echt he hahaha? Mag je er dan bij de volgende ronde helemaal voor??

Po, ik hoop echt dat je ongi wegblijft! Ik duim voor je!

Corina, voor jou is het ook spannend he? Nog steeds geen ongi?

X F

Lieve F,

Speciaal achter de pc gekropen in de hoop op een positief bericht van jou!! (heb visite!!!)

Het is niet echt heel erg positief, maar ook echt niet negatief. Gewoon nog heel spannend eigenlijk. Ik blijf voor je duimen hoor!! Het kan heel goed dat je te vroeg hebt getest. Zolang er nog geen ongi is, is er hoop!!!

Ik duim voor je!!!!!!

Liefs Cath

Hoi F

jammer dat de test negatief was, maar zoals al eerder werd geschreven. Bij Sammy, was de test in eerste instantie ook negatief. En verscheen er na een poos ook een heel licht streepje. Wie weet, word je toch niet ongi.

Ik blijf in iedere geval voor je duimen.

Veel liefs Pascalle

Terug
Bovenaan