Getest

Oh Lotte, ik hoop het zo! Wel fijn te horen dit soort verhalen. Ik weet dat Nienepien dit had en nu Sammy ook.. Ik probeer mijn hoofd echt koel te houden maar ben bang dat ik toch heel erg teleurgesteld ben als ik toch ongi word!

Bedankt voor je reactie!

X F

Lieve F,

Ik had vandaag nog niet eerder tijd om te kijken, maar ik moest elke keer aan jou en Po denken. Nu ik het heb gelezen weet ik nog niet echt veel meer. Ik blijf voor je duimen en hoop zo dat je zwanger bent en dat je deze week nog een keer positief test. Laten de rode duivels je a.u.b. met rust laten! Succes!

liefs Renske

Hoi F,

Met mij gaat het wel goed hoor dank je. Ik had vandaag wel een beetje een dip dagje. Als ik aan de komende week denk kan ik bloednerveus worden. Ik ben als de dood dat ik ongi wordt. Want weet je zoals wij er nu mee bezig zijn om zwanger te worden, kom je er pas achter hoe lang een maand is, als het weer mis is. Dat vindt ik nog het ergste van allemaal, dat je elke keer weer een maand verder bent. Sommigen kunnen na een miskraam zo makkelijk zeggen volgende keer beter, maar die volgende keer kan ook lang duren. (Ik bedoel niemand van deze site maar iemand die niet weet wat een miskraam is) Denk woensdag aan me.

Kus Renske

Hoi Renske,

Ik denk dat dat ook komt omdat onze kinderwens zo groot is, dat je 4 weken als een enorme tijd ziet. Ik heb 7 maanden moeten wachten op een eisprong dus voor mij is 4 weken nu een schijntje... maar... voordat ik problemen had met mijn cyclus had ik precies hetzelfde hoor! Heel menselijk. We willen gewoon super graag moeder worden en worden met de poging ongeduldiger!

Sterkte meis. Ik ga heel hard voor je duimen dat je ongi wegblijft!

X F

Hoi F,
Ik hoopte ook dat je positief nieuws zou hebben.
Ik kan me voorstellen dat je niet kon wachten. Het is ook zo spannend dat afwachten. Ik hoop dat dinsdag een beter resultaat geeft. Gelukkig heb je deze keer inderdaad snel een eisprong gehad en die onzekerheid van maar niet een eisprong hebben als het 7 maanden duurt lijkt me inderdaad nog erger.
Heel veel succes voor dinsdag toegewenst.
Groetjes van Caroline

Terug
Bovenaan