Getrouwd en begonnen met IUI

@ Annemarie en Wenser, geen makkelijke verhalen lees ik. Hopelijk zal de IUI wonderen verrichten voor jullie beide en worden die meisjes eindelijk grote zussen. Hier ligt de oorzaak ietsje anders. Mijn man heeft slecht zaad. Er worden nu nog onderzoeken gedaan om te kijken of de kwaliteit verhoogd kan worden en ik moet nog onderzocht worden. Het is even afwachten, maar de uroloog zei dat we rekening moesten houden met het ivf-icsi traject. Annemarie, heel toevallig dat jou dochter ook onverwacht was. Die van ons ook, een ongepland voorvocht kindje. Niet te geloven hè? Extra bijzonder op het moment dat je realiseert dat het echt niet vanzelfsprekend is. Succes met de IUI.

Gefeliciteerd met je huwelijk! Spannend of dit eitje doorzet. Ik had vorige maand ook een lange cyclus. 38 dagen. Nu had ik op dag 10 al een eitje van 19! Dus gelijk pregnyl gehad. Alleen is bij mij het baarmoederslijmvlies extreem dik. Volgens mij komt daar nooit een zaadcel doorheen. De laatste keer dat man getest is had hij matig zaad. Maar er zijn er toch 2 gekomen.

Ik weet ook al vanaf mijn 20e dat ik pcos heb. Maar raakte ook een aantal keer onverwacht zwanger. Die allemaal mis gingen. Dat is het probleem he. Je weet nooit wanneer je een eisprong hebt. Bij mij heeft overgewicht er trouwens niets mee te maken. Ik ben niet de lichtste maar een bmi van 24 is prima.

Ik heb op het moment niet zo heel veel moeite meer met baby's in de omgeving. Wordt alleen woest als mensen zeggen, ow maar het was niet gepland. Of als ze heel vrolijk gaan zitten vertellen dat het in 1 keer gelukt is. Daar blijft ik moeite mee houden.

@mamace
Jeetje dat is ook heftig dat traject lijkt me...ik hoop echt van harte dat alles gewoon goed komt :)
Dat is idd toevallig dat onze dochters spontaan zijn gelukkig maar! Ik wist overigens toen al wel dat ik PCOS had dus ik stond perplex dat ik toen zwanger werd...
Bedankt voor je succes...tot nu toe doet de gonal-f nog niet echt wat ik zou willen want de dosis is verhoogd en vandaag op de echo was niks aan activiteit te zien...dus vrijdag weer terug en dan verwacht ik weer een verhoging...pfff wat een tijd en energie kost deze eerste poging om tot de juiste dosering te komen ik rij me scheel naar dat ziekenhuis man...jij ook succes met alles natuurlijk!!

@supertje
Sow dat zou ik echt uniek vinden als ik een keer activiteit had op dag tien :p
Ik zit nu op dag 20 en ik verwacht dat ik toch deze maand oversla met ongesteld worden want mijn god hoelang zou het duren voor we de juiste dosis hebben gevonden?!?
Vrijdag mag ik terug komen voor een echo en ik verwacht dat het weer b=verhoogd word maar ach als het maar helpt...

Ik heb idd vaker gehoord van mensen die PCOS hebben en gelukkig geen overgewicht ik zit helaas wel in die categorie maar ik mag nog blij zijn dat ik tot nu toe wel aardig op gewicht blijf...

Wat betreft het moeite met baby's verhaal heb ik ook niet met iedere baby moeite maar wel bij idd mensen waarvan je weet dat daar van alles niet pluis is en die gewoon lekker in 1 keer zwanger worden waarvan je weet dat ze volgend jaar bij wijze van in een vechtscheiding zitten...daar heb ik echt moeite mee...maar goed ook voor ons komt het vast goed toch??
Ik ga hard duimen ik zag net nog een topic van een dame die toch zwanger is na ruim 2 jaar dus dat geeft mij hoop :)

Succes met alles en ik zie uit naar jullie fantastische nieuws

Liefsss

Tja die weggegooide cycli kennen we helaas ook allemaal wel. Als er vrijdag nog weinig groei is zou ik primolut er tegenaan gooien en volgende ronde pas verhogen. Maar ik heb een snel groeiend baarmoederslijmvlies.

@supertje

Ik was nog niet bekend met dit fenomeen ik zal vrijdag eens vragen hoe of wat...

Ik weet over mijn baarmoederslijmvlies alleen dat het iedere maand goed dik is en dat is op zich positief...

Wat een rit jow die IUI ik ben benieuwd...

Laat het je nog weten vrijdag!

@ supertje

Superfijn dat ik sowieso wat duidelijkheid heb gekregen vandaag, ik ben vandaag opgehoogd naar 125 eenheden en volgende week dinsdag krijg ik een echo om te bepalen of ik idd primolut ga krijgen...

Wel jammer dat ik dus deze maand voor niks gespoten heb maar ach we houden de moed erin *zucht*

Hoe is het bij jou inmiddels?

Ik zit op het wachtbankje. Waarschijnlijk wordt het weer niks. Krijg op cyclusdag 3 nu een echo om te meten hoe dik het slijmvlies dan is. Is het dan niet dun genoeg volgt een curettage.

Terug
Bovenaan