Getver

Hoi meiden,
Ik baal me dood want ik voel gewoon weer dat het niet gelukt is. M'n NOD is 30 juni maar ik voel alweer duidelijk de bekende kramp in m'n buik opkomen. Ben er gewoon van overtuigd dat m'n ongi eraan komt. Ik denk dat ik de komende ronde maar gewoon ga doen alsof er niets aan de hand is. Klussen als ik zin heb, en er gewoon niet vanuit gaan dat ik zwanger wordt. Dus ook niet rekenen wanneer m'n NOD is enzo. En niet meer elke dag op het forum kijken. Misschien helpt het. Op naar ronde drie!!! Bah, wat baal ik....
 
Lieve Jenke,
Probeer positief te blijven denken !!!
En onthou : "geen bloed = goed" !!!!
Maar ik herken het wel hoor. Iedere maand word ik ook gek van elk krampje en steekje. Ik straal mijn positieve kracht naar je toe. Raak het beeldscherm even aan, misschien werkt het wel. Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen en hoop dat het deze maand wel raak is voor jullie !!

Groetjes en een dikke knuffel van Biaggi
 
Dankjewel, lieve Biaggi
Ik heb even met m'n vingers op het beeldscherm gezeten. Hopelijk helpt het. Het is ok moelijk om positief te denken als je in de periode van je ongi zit. Dan ben ik sowieso al chagerijnig!! Arm mannetje van mij vanavond :)
En misschien blijft het bloed gewoon wel weg..... wie weet....
 
Hoi Jenke,
Toen ik zwanger was dacht ik ook dat ik ongi werd. Het voelde hetzelfde aan, alleen bleef de ongesteldheid weg!
Bij mij is het alleen na 6,5 week fout gegaan. Maar er is dus wel hoop voor je. Ik hoop het voor je.
Groetjes Eefje
 
Jenke,

Dit gevoel hoeft echt niets te betekenen. Zoals ik al eerder tegen je zei kun je best een ongi gevoel hebben terwijl je zwanger bent. Ik wil je natuurlijk niet lekker maken, maar de kans is nog gewoon aanwezig. Ik heb zelf ook een beetje kramperig gevoel, maar ben nu bijna 3 dagen overtijd. Kop op meid, het kan nog! Wacht rustig af tot die eerste druppel. Dan heb je nog tijd genoeg om te balen. Sterkte!

Groetjes,
Jacqueline
 
Het is inderdaad moeilijk om positief te blijven de periode voor je ongi. Je merkt het hier ook wel. Als de meiden voor hun ongi zitten zie je ze hier vaker dan tijdens andere fase van het zwanger worden. Als de spanning omhoog gaat, heb je toch meer behoefte om hte van je af te interkletsen. En dan zijn wij (de meiden die aan de klus zijn) gelukkig zo sociaal om te reageren. Zo helpen wij elkaar er elke keer weer door heen toch ??? Heb nu al medelijden met je mannetje. Je kunt ook medelijden hebben met die van mij want ik verslindt hem momenteel !!!! HAHAHAHA
We spreken gewoon af dat wij elkaar op de hoogte houden !!!!

Een dikke positieve knuffel van Biaggi
 
Het is hartstikke spannend die dagen voor je NOD ! Maar lieve Jenke, ik begrijp dat dit nog maar de 3e maand van proberen is?? Maak je alsjeblieft nog niet zo vreselijk druk ! Het klinkt alsof je al jaren bezig bent en al ontzettend lang moet wachten en geduld moet hebben ! Ik weet het, we willen allemaal heel graag. Het liefst gelijk na het weggooien van de pil (of ander voorbehoedsmiddel). Maar je nu al zo druk maken terwijl het nog maar de 3e poging is vind ik echt overdreven. Sorry, mijn mening...
 
Lieve, lieve meiden,

Dankjulliewel!!! Jullie slepen me er wel doorheen. En het is zo: niets aan de hand totdat er een druppel bloed is. En inderdaad wat is nou ronde drie??? Positief blijven!!!! Ik moet me ook niet zo druk maken. Jullie zijn lief!!!!
 
Terug
Bovenaan