Getver

Jenke,

nog even afwachten en anders naar de volgende ronde, gelukkig ben je niet de enige. Wie weet blijft het nog weg en anders....gaan er meer met je mee naar de volgende ronde...Ik weet al zeker dat ik na de volgende ronde ga want ik ben super ongesteld!

Gr.
Biaat

Meid, kop ervoor houden hoor! Maak er wat positiefs van ..ik heb voor mijzelf een tweede doel, voor als zwanger worden niet zo snel wil, dit houdt mij ook wel positief op de been..wat dat doel is.. Tja ik doe veel aan atletiek, en eigenlijk kan ik geen dag zonder hardlopen...ik heb mij voorgenomen om te trainen voor een marathon, daar ben ik mee bezig, mocht ik ooit zwanger worden in de nabije toekomst dan doe ik de marathon niet...Succes, hou me op de hoogte.

Ik bedoel afz simoon hierboven..enne misschien helpt t idd om er niet mee bezig te zijn, dat deed ik deze maand namelijk niet, ik had al een ovulatietest in huis, maar had er effe schoon genoeg van..wie weet bracht t geluk..blijf ik zitten met die ovulatietesten!

Ga je jezelf echt al zo druk maken na 3 maanden, wat moet dat wel niet worden als je straks een jaar bezig bent.
Denk effe realistisch na wat is nou 3 maanden als je dan nu al dood baalt (wat een uitspraak).

Maarre jenke, je bent nog niet ongi toch?? Zeg eh...aangezien jij hier ook wel aardig rondhuisd enzo weet jij misschien of t normaal is om elke dag een drupje bruine afscheiding te hebben?? Ik vreet mezelf al aardig op (zal anoniem hierboven ook wel lache vinden)gr.en houdt je taai!

Terug
Bovenaan