gevaarlijke toeren in het autostoeltje

Zarah deed dit in het begin ook (en wij hebben dus die maxicosi waar zo'n groen vakje zichtbaar is wanneer het strak genoeg zit). Zarah is erg tenger dus die kon zich overal tussenuit en tussendoor wurmen. Maar op de een of andere manier is ze er inmiddels mee gestopt en blijft ze lekker zitten. Nou vindt zij het ook heerlijk om lekker te 'hangen' in haar stoeltje, dus misschien maakt ze er daarom geen probleem van? Sterkte ermee!

Onze oudste deed het. Geen oplossing gevonden en onze 2e doet het nu ook weer.
Heb het idee dat het fasen zijn.
Ik weet dat er in Amerika iets te koop is dat het van boven bij elkaar houdt, maar wel in 1x los te klikken is, maar weet dus niet hoe daar aan te komen....

Ik weet dat er in Amerika iets te koop is dat het van boven bij elkaar houdt, maar wel in 1x los te klikken is, maar weet dus niet hoe daar aan te komen....

Hoi,

Hier hebben we er geen problemen mee. Wij hebben een stoeltje van kiddy comfort pro. Is een meegroeistoel voor alle drie de groepen! Jordy heeft nu een kussen voor zijn buik. Weet niet hoe ik dit beter moet uitlegggen. Zij armen zitten dus los. Bij een eventuele botsing vangt het kussen de grote klap op. Je doet daar de riem ook doorheen. Vanaf 16 kg ofzo kunnen ze dan met de riem alleen vastgezet worden. Dan zijn ze al ouder en snappen het misschien beter als je uitlegt waarom ze dat moeten. Zijn wel vrij dure stoeltjes.

Gr

Hier ook geen problemen, Lenthe zit die de Maxi Cosy Priory.Ze zitten hier tot minstens 3,5 jaar wel in dit stoeltje.(M'n kids zijn niet erg groot, hun papa en mama zijn niet zo lang)
Moet er ook niet aan denken dat Lenthe in zo'n 'los' stoeltje zit, met alleen een autogordel.

Kan me wel herinneren dat onze 2e een paar jaar terug op de Auto Strada (snelweg) in Italie tijdens onze vakantie het voor elkaar kreeg om har handjes uit de gordels te wurmen...Gelukkig hebben we een auto met automatische vergrendeling en dus ook met kiderslot, zodat ze hem niet kan openen, ze kan ook niet bij het knopje van het raam, maar wat wij toen hadden gedaan (misschien een tip) mijn man heeft toen, toen we terug waren bij de camping van een keykoord tussen de gordels, op borsthoogte een extra 'gordeltje' gemaakt.Het werkte perfect, ze had niet ruimte meer om haar handjes er door te krijgen.Maar weet niet of jouw kind dit pikt hi hi!!
Succes, groetjes Roos.

Terug
Bovenaan