gevaccineerd

Ik ben gevaccineerd tijdens mijn zwangerschap en nu in afwachting van ons kindje (40+3 weken). ☺️ Geen complicaties of bijwerkingen gehad en het gaat elke controle goed met de kleine.

Ik zou me er echt geen zorgen over maken. Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Ik heb me in mijn vorige zwangerschap laten vaccineren voor kinkhoest. En deze keer ook covid en plan opnieuw kinkhoest. Er is geen wetenschappelijk bewijs dat dit (negatieve) invloed heeft op de groei/gezondheid van je ongeboren kind.

Daarnaast, je kunt het niet meer terug draaien en hebt een bewuste keuze gemaakt voor je kindje en jouw gezondheid. Er zijn slechtere keuzes om te maken :)

Ik ben gevaccineerd met 5 en 11 weken. Nu 19 weken zwanger en hebben overmorgen de 20 weken echo. Alles gaat zover ik weet prima, voel het kindje zelfs al bewegen. De 20 weken echo moet natuurlijk meer zekerheid gaan brengen, maar hier dus iig geen bijzonderheden

Ik heb mijn vaccinaties gehad precies rondom dat ik zwanger raakte. De eerste vaccinatie zit net ervoor, de tweede kreeg ik toen ik 5 weken zwanger was. Ik heb me goed laten informeren en na meerdere bronnen gehoord en gelezen te hebben heb ik de keuze gemaakt het wel te doen. Inmiddels ruim 15 werken zwanger en zonder complicaties, met de baby gaat het prima.

Hey hoi,

Mijn eerste vaccinatie gehad met +/- 4 weken zwangerschap. Bleek toen ook al in mijn incubatietijd van corona zelf te zitten... Was helaas door mijn werk met een kwetsbare doelgroep besmet geraakt. Pas na mijn herstel kwam ik erachter dat ik zwanger was. Daarop vooral gekeken naar het afronden van de vaccinatie, mijn tweede prik halen. Dit was in de tijd dat ze al wisten dat het volgens onderzoek geen kwaad kon maar iedereen toch nog wat huiverig was. Mijn overweging was dat als mijn kind de vaccinatie in combi met corona zelf al overleefd had die tweede prik niet meer het verschil ging maken. Hierop met 8+3 weken mijn tweede vaccinatie gehaald. Nu 36+6 weken zwanger en het ventje groeit hartstikke goed. Niks aan de hand.

Terug
Bovenaan