Geven jullie al 4 voedingen of?

Rik is 17.4 wk en oom wij zitten nog op 5 flessen van 200 cc.
Het is ongeveer zo:

6.00                         200 cc
10.00                     200 cc
14.00                     200 cc
18.00-1830     200 cc FORTE
23.30                     200 cc FORTE + 2 schep Nutrix

Lijkt veel, maar als we een fles weghouden dan heeft ie echt honger!!!!!!!! En komt hij snachts weer voor voeding, en dat mag volgens het CB niet meer. Trouwens ben ik ook niet blij als hij snachts weer komt. Nu pas met de Nutrix slaapt hij enigzins door!

Ook Rik mag wegens eczeem nog geen fruit of groente en wacht ik daar liever mee. Dus hij krijgt lekker zijn 5e flesje! En hij mag het hebben. Hinis best lang en overgewicht heeft ie niet. Zolang dat niet is krijgt ie gewoon lekker zijn flesjes!

X Saskia
mv Rik 17.4 wk

Hoi,

ik geef Stijn nog zo'n zes tot zeven voedingen per etmaal. Het is net hoe het uitkomt. Soms komt hij s'nachts nog voor een slokje drinken. Maar ik geef nog steeds volledige bv en dan mag dat. Ik weet wel dat hij enorm veel drinkt. Van de week had ik een flesje met 230 ml afgekolft en dat heeft pappa gegeven. Dat was binnen drie minuten leeg en daarna heeft hij bij mij ook nog gedronken. Hoe komt hij toch zo mollig???? Verder krijgt hij geen bijvoeding.

Groetjes van Marloes

Mijn dochertje is nu goed 5 maanden en zit al vanaf 3,5 maand op 4 voedingen.
Ze krijgt wel fruit en als ze op tijd wakker is ook groente.En ze doet het er goed op.
Verder krijgt ze volledige bv.Het consultatiebureau was de laatste keer heel tevreden over haar.

Groetjes Jessica

hoi
anouk krijgt nog 5 flessen van 200cc,soms 4,maar dat is maar net hoe laat ze s,morgens komt,maar over het algemeen 5 flessen.ze is 4 maanden en een week.ze krijgt nog geen fruit/groente,dit ivm met allergieen in de fam.dus lekker nog 5 flessen en die gaan ook allemaal leeg,zal ze nog wel nodig hebben dan
gr petra

Britt is 22 weken en zit sinds 12 weken al op 4 voedingen. 5e wou ze niet en ze deed het prima. Wel krijgt ze 4x 210. Cb heeft helemaal niet gezeurd. Was prima allemaal. Ik geef af en toe een paar hapjes fruit of groente. Meer om smaak te laten wennen.

Bij de avondfles zit nutrix. En dan slaapt ze rustig tot een uur of 9 's morgens

Hoi,

Dylano zit nu de laatste 2 dagen aan de 3 voedingen.
Hij zit aan de opvolgmelk en op het CB zeiden ze dat 3 voedingen echt geen kwaad kan, maar zelfs goed is.
Maar Dylano is al wel wat ouder, vorige week 6 maandjes geworden.
Heeft hij er 4 op een dag nodig, doe ik daar ook niet moeilijk over hoor.

Groetjes Debby.

hallo allemaal,

ons schema

09:30
13:00/13:30
17:00/17:30
21:30

djaimy zit sinds 2 weken op 4 flessen en krijgt ook half potje fruit om ong 15:15. hij was 1 november 4 maand.

groetjes angela

Terug
Bovenaan