Geven jullie de kleine extra water?

Tja zoals het topic al zegt,

Geven jullie extra water?
Ik vind het een beetje moeilijk, Kyara drinkt haar voeding lang niet altijd op, dus ik wil geen extra water in de fles doen! Ik let natuurlijk wel erop dat ze genoeg "volle" luiers heeft. Tevens geef ik haar af en toe een half uurtje na de voeding (als ze uberhaubt nog wakker is) wat water. Maar ze sommige dagen slaapt ze echt van voeding tot voeding en wil ik haar daarvoor echt niet wakker maken... tja het is toch wat he...
Hoe doen jullie dat?

Groetjes!
Nymue

Hoi,
dat zat ik me ook al af te vragen. Ik heb net 20cc meer water in de fles gedaan. Dat dronk hij aardig op. Een flesje tussendoor met alleen maar water kan natuurlijk ook, maar ik weet niet of Quinn dat opdrinkt. Zal ik eens een keer proberen.
Groetjes Veerle

hmm ik vroeg het me ook al af hoe het zou gaan met dit weer. Maar Vera drinkt gewoon op dezelfde tijden en is ook afgelopen nacht niet wakker geworden om te drinken. Het zal dus wel goed zitten met de bv.

Hoi hoi,

Ik vroeg het mij idd ook af,en als ik weg ga neem ik een flesje water mee voor de zekerheid.
Ook ik geef bv en hij heeft lekker de hele nacht door geslapenn dus denk dat het toch goed is.
Overdag geef ik wel wat vaker,ik voed op verzoek en hij wilt vaker drinken vandaar.
Ik had ook ergens gelezen dat je lichaam de bv aanpast,ik geef dus geen extra water ,maar drink mijzelf wel het lazerus zeg,ik blijf drinken.

groetjes Merel

ellow,

ook ik vroeg me dit af en ik heb gewoon de thebe lijn gebelt. je mag 15-20 cc max in een flesje geven en dat max. 3 a 4 keer per dag. het mag natuurlijk niet als vervanger van de voeding dienen en die gaat voor. mocht je kleintje daarna nog drinken dan mag je dus water geven. hopelijk hebben jullie aan dit antwoord ook iets....mijne frummel vindt water nog niet echt lekker hahaha hij wil het liefs gewoon de bv van mama... dus drink ik gewoon heel veel water.

succes liefs sweety en justin

He, maar met BV hoef je toch helemaal geen water extra te geven? Ik leg Loek gewoon vaker aan. Dat is mij steeds verteld.... Juist geen water bij BV omdat de kans bestaat dat ´ie minder drinkt en de BV terug loopt.
Lekker verwarrend!

Esther krijgt soms wat extra water in haar fles (drinkt sowieso al 210 water per fles) en drinkt tussendoor soms ook nog wat diksap. Dus die krijgt haar vocht wel binnen...

Ik heb ook geprobeerd om Teun wat extra water te geven maar hij trapt er niet in.
Hij kijkt me heel raar aan en laat het gewoon uit zijn mond lopen.
Ik heb er wat diksap bij gedaan maar hij kokhalst daarvan,ik doe wel 10-20 cc extra water in de fles.

Groetjes Mikkie

Terug
Bovenaan