Geven jullie de kleine extra water?

ook   ik heb geprobeerd om Renzo iets extra's te geven maar meneer liet ook het water zo uit zn mond lopen en keek me aan of hij wilde zeggen drink je dat zelf ook (bocht)
dus ik denk weet je zal ik dan maar diksap aanlengen nou ik heb nog nooit een kind zo zien gruwelen van iets whahhaha

hier weinig extra's voor hem dus

liefs mamavanTimo en Renzo

ik geef geen extra water.is ook niet nog niet nodig bij zuigelingen is mij verteld.voor je eigen gemoedsrust kun je het wel doen,maar meneer hier vind t niks.ik geef m wel een extra voeding,maar dat doe ik omdat hij momenteel niet zo denderend drinkt en dat vind ik wel eng met dit weer.
groetjes kari

ik geef geen extra water. geef bv en volgens mij past dat zichzelf ook aan.
heb hem gister wel een keer extra gegeven omdat we lang in de auto zaten. was zo warm in de auto. bah.... hij was helemaal nat van het zweet. had echt met he te doen.
ik drink z\elf wel extra veel. ben bang dat anders de bv terug loopt.
nou geniet maar lekker van het weer!

liefs marijke

Met het warme weer doe ik 10-20 cc extra water in de fles, met gewoon 6 schepjes. Christian drinkt het net zo op. Ik weet eigenlijk niet goed of hij het echt nodig heeft, maar hij zweet nu toch ook aardig. En als hij dat water niet nodig heeft... dan plast hij het wel uit!

(al is het vandaag na al dat onweer niet meer zo warm, natuurlijk..)

Groetjes, Karin
Mama van Christian (16 weken)

Terug
Bovenaan