Gevoel iets in de keel

Hi dames,

Ben 32+ weken en vanaf het begin al maagzuur problemen.
Nu heb ik sinds een dag of 3 dat het lijkt alsof ik een haar in me keel heb of een stukje eten. (Die heb ik niet natuurlijk). Het komt denk ik door de maagzuur dat mijn keel is aangetast. Geen idee wat het anders is. Iemand die dit herkent?

Hoelang duurt zoiets? Wordt er helemaal gek van!

Hoi hoi,

Dit probleem had ik ook bij mijn eerste 2 zwangerschappen (beide jongens). Dat is een slijmprop, heel erg irritant als je dat hebt. Je blijft slikken maar het verdwijnt niet. Wat bij mij hielp waren droge crackers of een lepel droge rijst. Het was dan wel even weg...

Helaas heb ik er mijn hele zwangerschappen last van gehad. Gelukkig verdwijnt het na de bevalling...

Nu zwanger van een meisje en geen last van dit gevoel.

Succes...de laatste loodjes...???

Heyhey,

Ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben.
Het is dan toch gewoon globusgevoel toch? Neem aan dat er niet echt iets zat? Duurde het lang voordat het verdween?

Ik voel me hier zo vervelend om vooral omdat ik me al niet lekker voel. ??

Misschien iets drinken wat verzachtend werkt voor je keel ofzo? Aangezien je denkt dat het aan is getast door maagzuur. Weet zo niet wat je dan kan pakken wat je mag tijdens je zwangerschap maar misschien weet je verloskundige wel iets

Ik had het bij mijn 3e heel erg. Ik moest rechtop blijven zitten, niet teveel bukken en zo sliep ik op een gegeven moment ook. Voor mijn gevoel zat het maagzuur tot aan mijn neus. Dit heeft tot aan mijn bevalling geduurd. 41,2 weken. Echt een verschrikking. Ik kreeg van de gynaecoloog op een gegeven moment nog een ander middel tegen maagzuur wat sterker was maar dit hielp niets. Mijn dochter lag tot 40 weken in stuit dus ik weet niet of dat er ook mee te maken had. Ik ben nu zwanger van de 4e en ik hou mijn hart vast. Ik heb nu af en toe last van maagzuur maar ik ben nu ruim 16 weken zwanger. Elke zwangerschap had ik maagzuur maar per zwangerschap werd het erger.

Ooooh I can feel you! Ik ben twee weken geleden bevallen, en heb er van week zes tot aan de bevalling last van gehad. Niks hielp! Zelfs Omeprazol niet. Die brok zat er gewoon 24/7! Ik ben toen wel gestopt met zoete dingen eten en drinken. Maar het is echt afzien! Het is bij mij nu zo goed als weg, dus nog even doorzetten lieve mama! ?

Terug
Bovenaan