Gevoel iets in de keel

[quote quote=10400584]Nee zodra je bent bevallen gaat dit gevoel ook meteen weg. Dat was bij mij dan wel het geval?
[/quote]Pff hoop t zo wordt er echt helemaal gek van!

[quote quote=10400591]Misschien iets drinken wat verzachtend werkt voor je keel ofzo? Aangezien je denkt dat het aan is getast door maagzuur. Weet zo niet wat je dan kan pakken wat je mag tijdens je zwangerschap maar misschien weet je verloskundige wel iets[/quote]Dat doe ik wel ofja probeer ik....

[quote quote=10400619]Ik had het bij mijn 3e heel erg. Ik moest rechtop blijven zitten, niet teveel bukken en zo sliep ik op een gegeven moment ook. Voor mijn gevoel zat het maagzuur tot aan mijn neus. Dit heeft tot aan mijn bevalling geduurd. 41,2 weken. Echt een verschrikking. Ik kreeg van de gynaecoloog op een gegeven moment nog een ander middel tegen maagzuur wat sterker was maar dit hielp niets. Mijn dochter lag tot 40 weken in stuit dus ik weet niet of dat er ook mee te maken had. Ik ben nu zwanger van de 4e en ik hou mijn hart vast. Ik heb nu af en toe last van maagzuur maar ik ben nu ruim 16 weken zwanger. Elke zwangerschap had ik maagzuur maar per zwangerschap werd het erger.[/quote]Verschrikkelijk! Maar buiten het zuur om wat je voelde had je dan ook echt het gevoel wat in je keel te hebben. Het lijkt wel slijm of een haar, brokje eten wat vast zit en daar wordt ik oprecht helemaal gek van! Klinkt misschien echt stom maar heb nog liever het zuur ???

[quote quote=10400625]Ooooh I can feel you! Ik ben twee weken geleden bevallen, en heb er van week zes tot aan de bevalling last van gehad. Niks hielp! Zelfs Omeprazol niet. Die brok zat er gewoon 24/7! Ik ben toen wel gestopt met zoete dingen eten en drinken. Maar het is echt afzien! Het is bij mij nu zo goed als weg, dus nog even doorzetten lieve mama! ?[/quote]Lieve Essie had jij ook dat gevoel dat er echt een slijmpropje of brokje vast zit? Bah! Ja heb ook omeprazol en nog heb ik zuur... wanneer ging het bij jou weg na de bevalling?

Ja, heeeeel herkenbaar! En wat heb ik hier veel op gegoogeld! 
Mijn eerste zwangerschap vanaf 5 weken tot bevalling last van gehad. Alleen droge crackers eten hielp.
Nu zwanger van de 2e. Vanaf week 5 begon het weer. Ik ben nu 10 weken zwanger en het lijkt iets minder te worden. 

Heel herkenbaar! Is helaas een bekend symptoom bij maagzuur :(. Ik heb het helaas ook al vanaf een week of 5/6 en ben nu 28weken. De afgelopen weken was het overigens wel minder, maar sinds afgelopen zaterdag heb ik weer het gevoel compleet gestoord er van te worden, maar sat is ook niet zo gek aangezien mn baarmoeder volgens mij aardig mn maag in kruipt inmiddels. Nog even dan zijn we er en is de ‘ellende’ eindelijk voorbij!

[quote quote=10400886]Ja, heeeeel herkenbaar! En wat heb ik hier veel op gegoogeld! 
Mijn eerste zwangerschap vanaf 5 weken tot bevalling last van gehad. Alleen droge crackers eten hielp.
Nu zwanger van de 2e. Vanaf week 5 begon het weer. Ik ben nu 10 weken zwanger en het lijkt iets minder te worden. [/quote]Oh jeetje van 5’weken al! Ik had in het begin wel een slokdarmonsteking maar dat ging snel over met omeprazol. Slik het nu wel dagelijks... maar dit vervelende gevoel kende ik eerder niet. Dacht serieus dat ik een haar in mijn mond had of een brokje eten haha...

Pff! Dus het gaat na de bevalling meteen weg?

[quote quote=10400954]Heel herkenbaar! Is helaas een bekend symptoom bij maagzuur :(. Ik heb het helaas ook al vanaf een week of 5/6 en ben nu 28weken. De afgelopen weken was het overigens wel minder, maar sinds afgelopen zaterdag heb ik weer het gevoel compleet gestoord er van te worden, maar sat is ook niet zo gek aangezien mn baarmoeder volgens mij aardig mn maag in kruipt inmiddels. Nog even dan zijn we er en is de ‘ellende’ eindelijk voorbij![/quote]Jeetje! Ik dacht serieus dat ik iets in me keel had wat bleef hangen (vooral links). Wordt er echt helemaaaaal gek van! Het lijkt vandaag wat minder te zijn dus hopen dat dit snel vertrekt.

Als ik het vanaf het begin zou hebben zou ik helemaal gek zijn geworden moet ik eerlijk bekennen. Respect dat je dat gevoel zolang vol houd!

Terug
Bovenaan