Gevoel van zwanger zijn.

<p>Hey iedereen, </p><p>ik heb een vraagje, </p><p>zelf ben ik nog nooit zwanger geweest. <br />Mijn vraag is of jullie voor jullie een negatieve test hadden al voelden dat jullie zwanger waren. <br />ik zit nu op 7 dagen voor nod en voel helemaal niks, wat mij het gevoel geeft dat het opnieuw niet raak is… </p><p> </p>
 
Nee hoor, dat zegt niets. Ik testte omdat ik simpelweg overtijd was. Verder voelde ik niets. Vervolgens ben ik knap ziek geweest, maar dat begon pas na 6/7 weken zwangerschap. Maar tot die tijd voelde ik ook echt niets en heb ik nog lekker hard gelopen, wandelingen gemaakt etc. Tis super moeilijk, maar proberen geduld te hebben en testen op/na NOD, dan weet je het. Maar ga niet teveel proberen van alles te voelen of tekenen te vinden, want die zijn er bij de meeste mensen simpelweg niet of die zijn niet te onderscheiden van een aankomende ongesteldheid... ?‍♀️ Succes! 
 
Oh oké, 
het is lastig als je niet weet wat je moet verwachten. 
De wens is ook zo groot dat je idd dingen wil voelen of je inbeeld te voelen omdat je dan meteen denkt dat je zwanger bent. 
Ik wacht nog even af. 
dankjewel 
 
Ik heb het persoonlijk bij alledrie de zwangerschappen 5 dagen voor NOD wel door maar dat is vooral omdat ik dan bepaalde dingen heel erg vind stinken. Nier vanwege bepaalde klachten.

Dus pin je daar vooral niet op vast en wacht tot je NOD voor je gaat testen. Dat zegt bijna altijd het meeste.

 
Ik heb dit bij mijn 2e zwangerschap  ook ervaren en ik stond dan ook versteld van een positieve test. Omdat ik nergens last van had.
Terwijl ik dit bij mijn 1e zwangerschap  juist wel had .
Kan dus 2 kanten op.
Je zit ook nog 7 dqgen voor je nod. Dus heel gek is het ook niet dat je dan ook nog niks merkt. 
Nog eventjes geduld en wie weet test je over een paar dagen wel gewoon positief ?
 
7 dagen voor je NOD is de innesteling meestal niet eens geweest. 
Ik heb bij al mn zwangerschappen, 2 succesvolle en 3 vroege miskramen, niks vreemds voor mn NOD gevoeld. En ook niks aangevoeld ofzo. Ik voelde me gewoon alsof ik omgesteld werd. Ik had namelijk veel van de genoemde "zwangerschapsklachtjes" ook gewoon als ik ongesteld werd. Zere borsten, krampen, soms wat weeig, moodswings.... Ik was steeds overtuigd zwanger te zijn, en was het dus niet. Met mijn zwangerschappen voelde ik me niet anders. En toen kwam week 6/7... Poeh nou toen wist ik wel wat ze bedoelden met zwangerschapsmisselijkheid hoor! Veel heviger. ?
Wat mensen voor hun NOD voelen is meestal geen hcg.
 
Hoii

Mijn cyclus is vrij onregelmatig ik zit tussen de 25 en 37 dagen maar nu de laatste maanden 27 en 25 en nu alweer op de 33 dus ik ga morgen ochtend testen maar ik voel ook nog helemaal niks op wat gevoelige borsten na. Wij zijn haast 2 jaar bezig maar toch blijft het elke maand spannend?
 
Terug
Bovenaan