Gevoel van zwanger zijn.

Ik was er van overtuigd dat het die ronde weer niet gelukt was, de rondes ervoor elke maand allerlei symptomen, en die maand dacht ik nopes, gaat hem niet worden, voel niks. En juist toen bleek t wel raak. 
Niets van te zeggen dus.
 
Ik ben dus morgen 10 dagen overtijd en elke keer als ik test zegt hij niet zwanger..
gister ochtend nog getest.. niet zwanger
ik kreeg gister wel 1x last van bruine afscheiding klein beetje en vandaag 1x een beetje roze achtige afscheiding ik vraag me dus af of ik het wel of niet ben maar aan de testen te zien niet
 
Hoi! 

Volgens mij zegt het helemaal niks.. ik heb al die tijd enorm goed bijgehouden wanneer mijn eisprong was enz. 

In de maand waarop we het niet 'probeerden' tijdens de eisprong en ik dus zéker wist dat ik niet zwanger zal kúnnen zijn, had ik ineens (vol ongeloof) een positieve test in mijn handen nadat ik over tijd was. 

 
Ik kwam er pas achter dat ik zwanger was na 7 weken. Ik heb wel vaker een uitblijvende menstruatie en was bekend dat ik niet natuurlijk zwanger kon worden. Pcos, operatie aan eierstok, cystes. 
Na zeven zwanger (wist van niets) werd ik misselijk, stemmingswisselingen en buikpijn. Tot mijn enorme verbazing bleek ik zwanger. 
Ik denk dat het voor iedereen anders is. Ook hoeveel je ermee bezig bent ect.
 
Terug
Bovenaan