gevoelens bij medische molen

Lieve meiden,

Even geen reactie van mij, omdat ik een weekje op vakantie ben geweest. Heerlijk lekker uitrusten met zijn tweetjes!
Heel erg bedankt voor jullie openheid en verhalen. Ik weet het, we moeten er vooral zelf achter staan, wat we ook besluiten. Ik denk nog steeds dat het wel "spontaan" zal gebeuren, zo lang zijn we ook weer niet bezig (nu 13e ronde) maar we zijn wel aan het nadenken over hoe het zou zijn als we verminderd vruchtbaar zouden zijn.

Roosmarijn, wat een mooi verhaal! Ik kan me een beetje indenken dat je verdriet al die jaren enorm moet zijn geweest. En wat afschuwelijk dat je die onderzoeken als zo vervelend hebt ervaren. Ik kan me heel erg vinden in wat je zegt over met je lichaam sollen als je niet (bewezen) onvruchtbaar/minder vruchtbaar bent. Ik geloof dat jij goed verwoordt waar 'em bij mij de kneep zit. Want ik ben zeker niet tégen alle medische oplossingen en ingrepen die ons geboden worden. Ik vind het prachtig dat op deze manier een kinderwens vervuld kan worden.

Nou ja, ik blijf er maar over nadenken (gelukkig niet elke dag hoor). Ik heb er ook al met wat mensen over gepraat. Het lucht toch wel op om in elk geval te zeggen tegen je naasten dat je een kinderwens hebt die tot nu toe nog niet in vervulling is gegaan. We krijgen hele lieve reacties van mensen.

Lieve dames, allemaal heel veel succes, hoe ons pad hierin ook zal lopen!

Terug
Bovenaan