<p>Hallo hier een vader.</p><p>Ik vroeg me af of hier ook dames of heren zijn met een soortgelijk probleem (nou ja probleem?):</p><p>Ik heb zelf niet zon fijne jeugd gehad (emotionele manipulatie, schizofrene moeder, financiele problemen, onveilig gehecht etc etc). Dit komt allemaal naar boven nu ik vader ben (zoon is 13 maanden). Van tijd tot ben ik soms een beetje depressief en moet ik heel veel huilen. Ik ben hiervoor in traject bij een haptonoom en dat gaat eigenlijk best wel goed maar soms voelt dat niet zo (ben vandaag bv ziek thuis).</p><p>Zoon zelf doet het op alle vlakken prima en is ook goed naar mij gehecht heb ik het idee en hoor ik van anderen. Ik word alleen wel gekweld door sommige vragen merk ik:</p><p>zou hij wel voldoende vriendjes krijgen (heb ik nooit gehad)</p><p>is het niet erg dat hij enig kind blijft (sociale druk en medische problemen bij mama zijn daarvan de oorzaak)</p><p>pfoe wat een verantwoordelijkheid, waar ben ik aan begonnen?</p><p> </p><p>zijn dat herkenbare vragen ? Herkennen sommigen hier mijn emoties?</p><p> </p><p> </p><p> </p>