gevoelige borsten

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb deze week mijn eitje gehad en heb ook flink geklust deze week.
Maar ik heb nu al sinds 2/3 dagen hele gevoelige borsten en mijn tepels zien er ook anders uit.
Ik heb wel gehoord dat als je zwanger bent dat dat gebeurd, maar stel het is raak deze ronde, dan is het toch wel heel vroeg om al gevoelige borsten te hebben?
Houd mijn lichaam me voor de gek? of kan dit al zo vroeg?
Hopelijk heeft iemand er antwoord op.
groetjes Eva (1e ronde 1e kindje)

Hoi Eva,

Spannende tijden! Gevoelige borsten is inderdaad een eerste teken van zwanger zijn maar het hoeft ook weer niet. Dat is het lastige. Ik ben zo ook al een paar keer voor de gek gehouden. Ik dacht zwanger te zijn maar ik was het toch niet.
Ik weet niet of je redelijk recentelijk gestopt bent met de pil. Je kan dan een andere cyclus hebben of andere symptomen als je ongi moet worden. Je lichaam kan dan nog een beetje op de kop staan. Maar je kan natuurlijk ook gewoon zwanger zijn.
Ik heb dus niet echt een duidelijk antwoord. Sorry!

Ik wens je veel sterkte met wachten.

Dile

Hoi Dile
Bedankt voor je antwoord.
Ik ben op 6 mei gestopt met de pil,   (nuvaring) dus nog niet zo lang geleden. Dus het kan ook idd zijn dat mijn lichaam op zijn kop staat. Wel heeft de nuvaring minder hormonen dan de pil.
Ik heb anders nooit gevoelige borsten, ook niet tijden mijn menstruatie. Dat is zo gek.
Maar ik heb ook al vaak gehoord dat je lichaam je goed voor de gek kan houden.
Dus ik moet gewoon maar mijn NOD afwachten
Jij ook veel suc6 met zwanger worden!
Groetjes Eva

Hoi Eva,

Ik herken je verhaaltje een beetje, ik ben in januari gestopt met de pil, had toen in de eerste ronde een aantal dagen last van hete opgezwollen tepels (mijn vriend kon zelfs voelen dat ze gloeiden). Dus ik heb toen in mijn hoofd de hele ronde zwanger rondgelopen, t viel daarom extra tegen toen ik toch ongi werd. Dus het kan natuurlijk de positieve kant opgaan, maar je lichaam kan je ook ontzettend voor de gek houden met het ontpillen.

Ik hoop voor je dat t bij jou wel raak is!

Muizeke

Lastig is dat toch.. je lichaam. Ik heb nog steeds last van gevoelige borsten (zeer zelfs) en zit ook de hele dag te denken, zal het raak zijn??
Maar ik moet natuurlijk wel in mijn achterhoofd houden dat het niet zo hoeft te zijn.
Ik ben jaren aan de pil geweest en daar zal mijn lichaam ook wel op reageren.
Ik wacht mijn NOD (6 juni) wel af en dan zien we het wel.

groetjes Eva

Hello eva,

Ik las dat het bij jou ook spannende dagen zijn?
Mijn NOD is 7 juni dus zijn we bijna tegelijk.
Ik heb idd ook last af en toe van mijn borsten, maar dat had ik de vorige keer ook. Toen was het niet gelukt.
Ik hoop dat het gelukt is en bij jou natuurlijk ook.

Jikke

Hoi Eva,

Bij mijn zwangerschap had ik een aantal dagen na de bevruchting al last van opgezollen borsten en zeer pijnlijke tepels. Toch heb ik hier ook wel vaker last van gehad, maar in mindere mate. Eigenlijk valt er dus geen pijl op te trekken. Het is gewoon even afwachten tot je NOD. Hopelijk zijn de zere borsten niet voor niets!

Groetjes, Nina

quote: nieuw hier 07 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-05-2007 19:17:44'));

Hello eva,

Ik las dat het bij jou ook spannende dagen zijn?
Mijn NOD is 7 juni dus zijn we bijna tegelijk.
Ik heb idd ook last af en toe van mijn borsten, maar dat had ik de vorige keer ook. Toen was het niet gelukt.
Ik hoop dat het gelukt is en bij jou natuurlijk ook.

Jikke

hey jikke. Wat leuk dat we zo dicht bij elkaar zitten.
Ik heb nog steeds last van mijn borsten. Maar las net ook al ergens anders dat het te maken kan hebben met je ei sprong. Nou we zien het wel na de 6e ;-)
veel suc6 groetjes Eva

Terug
Bovenaan