gevoelige borsten

Hoi eva,

Ja inderdaad.
Je wilt het zo graag he, dat je soms bijna denk dat je iets voelt ofzo. Herken je dat?
Best vervelend dat je moet wachten nu, maar ja kan niet anders.
Toch wil ik er niet de hele tijd mee bezig zijn want dan kan het ook nog wel eens langer duren heb ik wel eens gehoord.
Nou ja bij mijn zoontje Mick was ik de 4de maand zwanger dus wie weet.

he waar kom jij vandaan, wat doe je en hoe oud ben je...........kortom vertel eens wat over jezelf.

Jikke

Hoi Jikke, ik houd ook in mijn achterhoofd dat het ook allemaal tussen mijn oren kan zitten. Maar ik wil ook zo graag.
Ik heb me hier al eens voorgesteld maar zal het nog eens doen, ik ben dus Eva, 22 jaar oud en woon in apeldoorn met mijn vriend en hond.
We zijn 7 jaar samen en zitten nu in de 1e ronde voor ons kindje.
Ik werk op een kinderdagverblijf.
Ja, wat kan ik verder nog vertellen?

En jij?

Groetjes Eva

Hoi!

Ik heb mn NOD ook 6 juni,spannend is het he? Sinds paar dagen erg moe, voor de rest voel ik me prima! Vind het wel erg spannend, tis onze 1e ronde voor 1e kindje. Voor de rest woon ik in NH en ben 30 jaar.

Jullie ook succes he!!

groet, Suza

hey suza! wat leuk dat jij ook 6 juni je nod hebt. en ook 1e ronde 1e kindje. Precies hetzelfde als ik

we houden elkaar op de hoogte!

groetjes Eva

Hoi Eva,

He ik had het geloof ik verkeerd, mijn NOD is denk ik 5 juni (ik was het op 7 mei en heb een cyclus van 30 dgn)
Ik werk ook in een kinderdagverblijf. Werk daar al 7 jaar op een peutergroep.
ben 26 en woon in DH samen met mijn vriend, twee katten en zoontje Mick (bijna 2)

Zit jij ook wel eens op een ander forum of niet?

Hoi suza,

Leuk dat jou NOD ook rond die van mij is (5 juni)
Ik ben 26 en heb een zoontje Mick van bijna twee.
Lijkt me leuk om eens gezellig te kletsen over van alles.

Ik werk op een kinderdagverblijf drie dagen en jij?

Zit je ook op andere forums of alleen op deze?

@Nieuw Hier!

Hi,

Ik ben 30 en werk als directiesecretaresse. Erg leuke baan.
Het wordt nu spannend he voor ons! Voel jij je al anders? En hoe voelde je de eerste keer nog voordat je NOD was? Ik ben nl zo benieuwd of ik mezelf nou voor de gek houd of dat ik me echt zo voel.. Maar goed nog een weekje wachten, wanneer ga jij testen?
Als ik woensdag niet ongesteld word dan ga ik gewoon testen hoor. Dan kan ik echt neit nog een dag wachten, je kunt het beter maar weten want die onzekerheid kan ik niet zo goed tegen. Nee, ik zit niet nog op andere forums, jij wel?

Groet, Suza

Terug
Bovenaan