Gevoelige tepels

Hallo,

Ik ben 6 juni gestopt met de pil. Nu blijft mijn menstruatie uit, dat leek me niet verwonderlijk omdat alles weer op gang moet komen na 10 jaar pil gebruik.
Maar nu heb ik af en toe witte vloed (voorheen bijna niet) en mijn tepels zijn ontzettend gevoelig.
Ik praat mezelf nu in dat ik dat vast elke maand heb maar kan me niet herinneren het ooit gevoeld te hebben.
Mn vriendin (zelf al 2 kids) is me lekker aan het maken....ze denkt dat het meteen raak is geweest. DAT KAN TOCH NIET?
Ik geloof niet dat we dat geluk hebben.
Wie herkent dit of kan me iets vertellen?

Liefs Sanneke

Hoi,

Het zou natuurlijk wel kunnen! Wanneer was je eisprong? En heb je rond die dagen geklust? Als je er zo bewust mee bezig geweest ben, is het niet onmogelijk natuurlijk! Het zouden de eerste tekenen kunnen zijn! Doe een test! Dan heb je wat meer zekerheid!

Succes!

groetjes Dinah

hoi. ik ben 16 mei gestopt met de pil (een week te vroeg, dus theoretisch zou ik alsnog een eisprong gehad kunnen hebben) en heb op 22 juni een test gedaan die positief was. Ik ben dus vrij kort na t stoppen met de pil zwanger geraakt en ik had ook idd pijnlijke tepels vrij kort na het stoppen met de pil. Niet gelijk maar volgens mij na een week of zo. Men zei dat dat van t intpillen zou zijn, ik weet t niet kan me niet herinneren dat ik dat eerder had gehad bij t stoppen maar goed. Na ong 14 dgn zou je een eisprong gehad moeten hebben en weer 14 dagen erna dus een menstruatie. Dus zou je theoretisch nu zwanger kunnen zijn.

Hoe dan ook het kan natuurlijk, maar ja dan zul je toch moeten testen.

Succes!

Ja we hebben wel geklust die tijd, als ik terug denk ook zeker rond de vermoedelijke eisprong. Maar niet eens echt heel erg bewust...we hadden zoiets van ach, de eerste maand gebeurd dat toch niet...
Maar nu zijn we onzelf stiekem heel blij aan het maken en dat wil ik niet, want denk niet dat het zo is..

Hey

Ik heb volgende week maandag mijn NOD de 21e.
Heb al de hele week last van erg gevoelige tepels. Nu beginnen mn borsten ook zeer te doen.
Vaak een paar dagen voordat ik dan ongesteld moest worden kreeg ik altijd last van borsten, maar nooit last van mn tepels... Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik ervan denken moet, durf nog niet teveel te hopen.
Ik en mn man zitten in de 1e eerste ronde voor ons 1e kindje.
Heb je al wel een test gedaan dan?

gr Janien

Hoi janien!

Voor jou ook spannend zeg! Heb je verder al last van kwaaltjes? Wanneer ben je gestopt met de pil? ( of was je niet aan de pil) Nog een weekje meid, hoop het voor je!
Ben je getrouwd, of woon je samen oid?

groetjes Dinah

Hey Dinah!

Ik ben 20 Juni gestopt met de pil.
Werd die maandag erop de 23e ongesteld.
Ik heb mijn  eisprong heel duidelijk gevoeld.
Had op zondag en op maandag de hele pijn links onderin. tijdens de sex deed die plek de hele tijd zeer en ineens alsof er iets knapte.
dus op het juiste moment geklutst!! haha
Moet wel veel meer plassen de laatste tijd en een soort van krampen in mn buik, kan het niet echt omschrijven. Vooral ' s nachts of na het klussen.
En jij?

groetjes

Terug
Bovenaan