Gevoelige tepels

Hoi Janien,
6 juni gestopt met de pil, 9 juni werd ik ongi, kon mijn eisprong volgens mij niet voelen, maar had een reeks ovulatietesten in huis. Maar omdat ik niet wist hoe lang mijn cyclus was heb ik bijna een week getest, en toen eindelijk... had wel wat last van dingen, maagzuur, veel boeren, rugpijn, emotioneel, maar 10 juli werd ik helaas ongi!! Dus dat waren toch verschijnselen van de menstruatie of het ontpillen!
Het was de 1e ronde, maar toch jammer! Maar we gaan met frisse moed naar de volgende eisprong, als ik van mijn vorige cyclus uitga, is die rond de 25-27 juli, maar misschien heb ik wel een onregelmatige cyclus. Dus flink klussen en testen hahaha!
Mijn NOD is dan rond de 10e. Bij jou komt het dichtbij!
Toen we eraan begonnen dacht ik...we zien wel, zal echt wel een heel aantal maanden duren, maar nu dat je er zo mee bezig bent, kan ik bijna nergens anders meer aan denken!
maar ik las ergens dat je op vakantie gaat??

groetjes

Ja klopt! Naar Zuid Frankrijk. Je kan wel leuk met ons mee kletsen hoor! Is daar erg gezellig!
:)
Spannend dus voor de 2e ronde? Leuk hoor. Succes!
Wel irritant dat je van alles voelt vind je niet, zonder dat je weet wat de uitkomst ervan zal zijn.

Welke topic is dat, want het zijn er zoveel?
Wanneer ga je weg? Dus je test op vakantie? Zou wel heeel leuk zijn natuurlijk!
Mijn eisprong is op vakantie, en we gaan kamperen, dus dat word leuk klussen op een luchtbed in een tent! hahahaha
Dacht toen ik dat alles voelde, dat het best eens raak kon zijn, omdat ik die kwaaltjes anders noooit heb, maar ja, zo zie je maar..

Gestopt in Juni en gestart met duimen.
We gaan volgende week op vakantie.
De dag dat we weggaan dan ga ik kijken of ik wel of niet zwanger ben, want heb geen zin om in een openbaar toilet te moeten checken of we een kindje krijgen.
Dat wil ik thuis in alle rust doen, op een schoon toilet. haha
Wij nemen 2 1persoonsmatrassen mee, ook in een tent. Lig je toch nog wat relaxter. haha

Zou wel een hele leuke vakantie worden als je positief test dan! Hoe lang ga je? Wij gaan ook naar frankrijk, as vrijdag.
Geen plaats voor matrassen, haha
ga zo naar vrienden, en mijn zusje komt vanavond, morgen werken, dus kom denk ik morgenavond pas online, hoop je te treffen, vind het wel gezellig, zal dan ook eens op die andere topic kijken!

We gaan 10 dagen weg. lekker even wat anders dan alleen maar werken en van alles in huis doen. Tsja zou wel speciaal zijn als we met zn 3tjes onderweg zijn naar Frankrijk.
Maarja aan de andere kant dit is mn eerste rond sinds ik met de pil gestopt ben dus zou zo maar kunnen dat ik wat later ongesteld wordt!
Hoe lang gaan jullie weg?

Fijne zondag verder en dan spreek ik je snel weer!

Doei doei!

hoi dames!!
het kunnen inderdaad de eerste verschijnselen zijn dat hoop ik echt maar moet helaas melden dat ik soms ook ontzettend zere tepels en borsten heb vlak voor nod en dan was ik er ook van overtuigd dat het raak was maar helaas heb ik het steeds mis.
zit nu in 6e ronde na mk in januari was toen meteen eerste ronde zwanger maar had toen pas na een week last van mijn borsten.
hoop natuurlijk dat het bij jullie wel raak is maar ga er nog niet te veel van uit want je lichaam kan je zo voor de gek houden en dan komt de klap nog harder aan.

ik duim voor jullie

liefs suzy

hoi dames!!
het kunnen inderdaad de eerste verschijnselen zijn dat hoop ik echt maar moet helaas melden dat ik soms ook ontzettend zere tepels en borsten heb vlak voor nod en dan was ik er ook van overtuigd dat het raak was maar helaas heb ik het steeds mis.
zit nu in 6e ronde na mk in januari was toen meteen eerste ronde zwanger maar had toen pas na een week last van mijn borsten.
hoop natuurlijk dat het bij jullie wel raak is maar ga er nog niet te veel van uit want je lichaam kan je zo voor de gek houden en dan komt de klap nog harder aan.

ik duim voor jullie

liefs suzy

Terug
Bovenaan