Nou ik heb t ook gevonden...pffffIk deed het altijd op mijn telefoon....maar dat doet het dus niet meer.En dat was nou juist zo makkelijk, want ik heb echt niet altijd tijd/zin om ff achter de computer te gaan zitten.
Anyway...het gaat goed. Althans. Tweede werkweek zit er op. Vorige week was nog wel lekker relaxed. Gezellig bijkletsen, kijken wat er gebeurd was.Maar deze week.....degene die mij verving had ineens een andere baan en heeft alles lekker over de schutting gegooid. Als je het mij vraagt heeft hij de afgelopen tijd ook echt uit zijn neus zitten vreten.Dus nee....deze week al gelijk mega druk, en puinruimen dus.....dankjewel vervanger!
Maar goed. Het is opzich wel weer lekker om te werken hoor. Voor de afwisseling.
Afgelopen dagen was de oudste ziek. Dus de afgelopen twee nachten heb ik van 3.00 tot 5.00 uur wakker gelegen omdat hij zo aan het hoesten was. Dat is dus ff minder.
En nog steeds veel last van mijn nek en rug...balen dus.
Moet zeggen dat het wel druk is zo. En dan niet helemaal lekker voelen. Vriend en ik zijn ook best onaardig tegen elkaar. Zouden ff meer met elkaar moeten doen (waaronder ook sex haha) maar het komt er steeds niet van....te druk, te moe, chagrijnig, ongesteld, kind ziek....etc etc.......
Gaap, nou hopelijk vannacht ff een goeie nacht. Lijkt me lekker.
Met de kleine gaat het overigens echt super. Zij slaapt wel gewoon door. Laatste fles doen we nu rond 22.00. Is iets beter voor ons. Maar toch....zal ook weer blij zijn als die er af is.