Gevonden...

Even zoeken hier op de nieuwe site... bij de oude was veel overzichtelijker!
Je hebt hier meer mogelijkheden, maar doe mij die andere site maar weer terug:

Ik ben benieuwd hoe het met alle november mama's gaat en alle november kindjes???
 
Echt even zoeken ja! Maar we zijn het hier vast zo weer gewend :)

Hier alles goed, met Sofie ook, groeit als kool! Het gaat weer zoooo snel he?! Bij jullie ook alles goed?

Mamma3007, hoe ist met jou?? Hoe ist om weer te werken? Ben benieuwd!
 
Ja hier ook alles goed. Faye is nu aan de pap dus dan gaat het mooi hard!
Vandaag had ze eigenlijk naar het CB gemoeten, maar dat is voor de tweede keer al afgebeld... (arts ziek)

Ik was namelijk heel benieuwd hoe zwaar ze was, nu moet ik wachten tot 10 april...
Ik hoop dat het hier weer snel aangroeit met onze mama's!
 
Ook ik heb t inloggen weer gevonden... :)
Vorige week weer begonnen met werk. M'n man was tegelijker tijd 3 dagen weg, dus ik heb 't wel geweten... Had al een poos geen migrane gehad, 't was me echt even allemaal te veel. Gelukkig gaat t nu weer goed.
 
Nou ik heb t ook gevonden...pffffIk deed het altijd op mijn telefoon....maar dat doet het dus niet meer.En dat was nou juist zo makkelijk, want ik heb echt niet altijd tijd/zin om ff achter de computer te gaan zitten.
Anyway...het gaat goed. Althans. Tweede werkweek zit er op. Vorige week was nog wel lekker relaxed. Gezellig bijkletsen, kijken wat er gebeurd was.Maar deze week.....degene die mij verving had ineens een andere baan en heeft alles lekker over de schutting gegooid. Als je het mij vraagt heeft hij de afgelopen tijd ook echt uit zijn neus zitten vreten.Dus nee....deze week al gelijk mega druk, en puinruimen dus.....dankjewel vervanger!
Maar goed. Het is opzich wel weer lekker om te werken hoor. Voor de afwisseling.
Afgelopen dagen was de oudste ziek. Dus de afgelopen twee nachten heb ik van 3.00 tot 5.00 uur wakker gelegen omdat hij zo aan het hoesten was. Dat is dus ff minder.
En nog steeds veel last van mijn nek en rug...balen dus.
Moet zeggen dat het wel druk is zo. En dan niet helemaal lekker voelen. Vriend en ik zijn ook best onaardig tegen elkaar. Zouden ff meer met elkaar moeten doen (waaronder ook sex haha) maar het komt er steeds niet van....te druk, te moe, chagrijnig, ongesteld, kind ziek....etc etc.......
Gaap, nou hopelijk vannacht ff een goeie nacht. Lijkt me lekker.
Met de kleine gaat het overigens echt super. Zij slaapt wel gewoon door. Laatste fles doen we nu rond 22.00. Is iets beter voor ons. Maar toch....zal ook weer blij zijn als die er af is.

 
Dat klinkt allemaal niet zo positief mamma 3007!

En seks... het hoort er wel bij. Daar moet je gewoon tijd voor maken! Ik vind altijd dat het je wel dichterbij elkaar brengt... Althans dat vind ik hoor. Iedereen denkt daar natuurlijk anders over. Mijn man heeft ook meer/vaker zin als ik, heb gezegd dat hij moet ophouden met zeuren. Elke dag dat hij zeurt is voor hem weer een wachtdag haha!

Ik ben trouwens niet ongesteld geworden gisteren.... december, januari en februari gingen goed... nu weer overtijd. Maar ach ben gesteriliseerd... :)
 
Hier ook alles goed. De nachten gaan eindelijk steeds beter. De kleine slaapt
's avonds om 7 uur tot 10 uur, dan fles en verder slapen tot in ieder geval half 5, maar met speen red hij het wel tot 6 uur. Hij krijgt nu pap en daardoor slaapt hij stukken beter. Ook begonnen met fruit, al moet hij daar nog erg aan wennen.
Werken is weer heel fijn, ik vind het alleen wel druk. Maar alles goed plannen, dan gaat het goed.
Het leven vormt zich ook vanzelf weer met het gezin.
 
Terug
Bovenaan