Geweldige stalkende vader (zonder erkenning).

Wat een rot situatie. Hopelijk heb je ook nog momenten gehad dat je van je zwangerschap kon genieten.
Ik zou je ex zeker geen gezag geven en als moeder sta je zo veel sterker. Zeker met zijn gedrag. Een ex van mij mocht zijn kind ook niet zien en hij was niet zo’n vader als jouw ex. Hij was alleen juridisch vader, maar had geen gezag. Hij had niks over zijn zoon te zeggen wat hij ook probeerde.
Probeer alle correspondentie (appjes/mailtjes) te bewaren. Je weet nooit waar dat nog goed voor is. 
Geniet de laatste dagen nog van het getrappel in je buik en hopelijk heb je heel veel lieve mensen om je heen waar je terecht komt. Het zal niet altijd makkelijk zijn, maar volgens mij ben je sterk genoeg! 
Succes met de laatste loodjes!!

Zolang hij het kind niet heeft erkend kan hij volgens mij ook geen omgangsregeling/gezag opeisen. 
Ik wens je veel sterkte en succes in deze situatie. Hoop dat je straks meer rust krijgt en lekker kan gaan genieten met je dochtertje ??

Het is ook echt een vreselijk rot situatie. ? Ik probeer er ook zo min mogelijk aan te denken.
En ik heb pas echt kunnen genieten toen ik de knoop heb doorgehakt om geen enkel contact meer met hem te hebben. Gezag zal ik hem never ever geven, al komt hij met zwaar geschut, ik doe er alles voor om dit te voorkomen.
Ik heb alles maar dan ook echt alles bewaard waarin heftige dingen staan. En ik heb gelukkig ook bewijs dat hij me heeft mishandeld. Dus hopelijk zal dit ooit voordelig voor mij zijn.
Ik ben gelukkig gezegend met super mensen om mij heen, en ik ben ook Nu mega aan het genieten van mijn kleine stinkie baby in mijn buikje. 
Super bedankt voor de reacties! ??

Dankjewel JUSTanotherNAME!!! Doet me goed om dit te horen. Soms voel ik me enorm schuldig maar mensen zoals jij houden me sterk en krachtig! ??????

Terug
Bovenaan